اگر اشتباهات داوری نبود برای سومی می‌جنگیدیم/ فرعباسی: آقای تارتار! قراردادت را تمدید کن


حبیب فرعباسی از مهدی تارتار درخواست کرد تا قراردادش را با ملوان تمدید...
حبیب فرعباسی از مهدی تارتار درخواست کرد تا قراردادش را با ملوان تمدید کند.

به گزارش “ورزش سه”، حبیب فرعباسی در چند هفته گذشته به علت مصدومیت از ترکیب ملوان دور بود و حالا به‌خاطر محرومیت امکان همراهی تیمش را در بازی با تراکتور ندارد.

فرعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در مورد عملکرد خود در نیم فصل دوم گفت: خوشحالم که در خدمت تیم خوب ملوان انزلی هستم. این تیم جزء تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و من هم تمام تلاشم را کردم که عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم و خوشحالم که کادرفنی و هواداران از من راضی هستند.

او در مورد جو ورزشگاه سیروس قایقران نیز اظهار داشت: اینجا یکی از بهترین استادیوم‌هایی است که من تا حالا دیده‌ام. هواداران از لحظه اول تیم را تشویق می‌کنند و هر بازی هم استادیوم پر بوده است. از آنها به‌خاطر حضورشان متشکرم و باید این را بگویم که واقعا بابت شکست در بازی قبلی شرمنده‌ام.

فرعباسی درباره نمایش خوب برابر تیم‌های مدعی گفت: آقای تارتار سرمربی جاه‌طلبی هستند و این را به ما هم انتقال دادند و به همین دلیل ما به‌خصوص در مقابل تیم‌های مدعی انگیزه بیشتری داریم. ما مقابل استقلال می‌توانستیم برنده شویم و برابر پرسپولیس هم دیدید که اشتباهات داوری چطور به ضررمان تمام شد.

گلر ملوان راجع‌به غیبتش در بازی با تیم سابق عنوان کرد: از این بابت خیلی ناراحتم. تراکتور تیم بسیار بزرگ و محترمی است و من هم دوست داشتم در این بازی به میدان بروم اما تیم ما دروازه‌بان‌های خوبی دارد و مطمئنم آنها نمایش خیلی خوبی خواهند داشت.

وی درباره کار کردن با مهدی تارتار توضیح داد: آقای تارتار نیازی به تعریف و تمجید من ندارند. او به گردن من و خیلی از بازیکنان جوان حق دارد چون همیشه با جوان‌گرایی بازیکنان جدیدی را به فوتبال معرفی کرده است. خیلی خوشحالم در سومین تیم با او کار می‌کنم و اینجا هم می‌بینم که چقدر به بازیکنان جوان انزلی فرصت و بها می‌دهد و در عین حال نتایج خوبی هم کسب می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که چرا ملوان نتوانست سهمیه آسیایی کسب کند؟ گفت: اول فصل اگر می‌پرسیدید همه می‌گفتند ملوان همین که در لیگ بماند عالی است. البته شخصیت و سابقه باشگاه در حد یک تیم مدعی است اما از نظر امکانات و رسیدگی موضوع همان چیزی است که گفتم. حالا خداراشکر با حمایت هواداران و تلاش کادرفنی و بازیکنان تیم توانسته نتایج خوبی بگیرد اما انتظارات هم باید در حد معقول خودش بماند. البته من شنیدم اگر سهمیه هم می‌گرفتیم مجوز حرفه‌ای نداشتیم که به آسیا برویم.

وی افزود: البته نباید نقش اشتباهات داوری را هم از یاد برد و مطمئن باشید اگر اشتباه داوری نبود ما با برد تراکتور به رتبه سوم و چهارم صعود می‌کردیم.

فرعباسی در مورد بی‌انگیزگی بازیکنان ملوان گفت: فکر نمی‌کنم اینطور باشد و به نظرم مشکل این است که ما بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داریم و این باعث شده دست کادرفنی بسته شود وگرنه هر روز در تمرین با بیشترین انگیزه تلاش می‌کنیم. ملوان انگیزه خودش را از هوادارانش می‌گیرد و تا وقتی هواداران باشند ما هم انگیزه داریم.

دروازه‌بان ملوان در پایان عنوان کرد: من دوست دارم همین‌جا از آقای تارتار بخواهم که قراردادش را با ملوان تمدید کند. البته او به عنوان بزرگ‌تر من هر تصمیمی بگیرد جای احترام دارد اما خیلی دوست دارم فصل آینده هم اینجا بماند و باهم کار کنیم. امیدوارم همه چیز به نفع طرفداران ملوان پیش برود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید