لح شدن دو ماشین در ریزش ناگهانی کوه در جاده چالوس


به گزارش رکنا،حسینعلی محمدی شیرکلائی افزود: ریزش سنگ یک لاین عبوری را...
به گزارش رکنا،حسینعلی محمدی شیرکلائی افزود: ریزش سنگ یک لاین عبوری را مسدود کرد که عوامل امدادی و راهداری در منطقه حضور یافتند و در ساعت ۱۲ بامداد این مسیر بازگشایی شد. محمدی شیرکلائی از...

به گزارش رکنا،حسینعلی محمدی شیرکلائی افزود: ریزش سنگ یک لاین عبوری را مسدود کرد که عوامل امدادی و راهداری در منطقه حضور یافتند و در ساعت ۱۲ بامداد این مسیر بازگشایی شد.

محمدی شیرکلائی از سقوط سنگ از ارتفاعات به روی تعدادی خودرو در محدوده هزارچم جاده کندوان خبر داد و تصریح کرد: به ۲ دستگاه خودروی سواری خسارت جدی وارد شد و به علت عرض کم معبر و تاریکی شب عابران سواره چند ساعتی پشت ترافیک معطل شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران بیان کرد: دو شب گذشته در مرزن آباد هشدار نارنجی صادر شد و پل موقت واسپول در اثر طغیان رودخانه تخریب شد.

این مسئول اعلام کرد: روز گذشته یک راه موقت دسترسی ایجاد کردیم که مجددا در شب گذشته به دلیل طغیان دوباره رودخانه تخریب شد که این راه نیز توسط همکاران ما بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: به علت بارندگی شدید و طغیانی شدن رودخانه متاسفانه پل«واسپول» نقطه اتصال ۱۲ روستای مرزن آباد چالوس فرو ریخت و سبب قطع ارتباط اهالی این ۱۲ روستا با مرکز بخش شده بود که اکنون این مشکل برطرف شده است.

در۲ سال گذشته نزدیک به هزار میلیارد ریال بابت ایمن سازی محور کندوان هزینه و بابت دیواره‌سازی و نصب توری سنگ در محدوده هزارچم هم تاکنون نزدیک به ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و پیمانکاران همچنان مشغول ایمن سازی این نقطه حادثه خیز هستند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته