اعلام نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی


اعلام نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی

هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی شنبه و یکشنبه این هفته با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای اصفهان، مهریز، بوشهر، بندرعباس و نوشهر پیگیری شد.

به گزارش ورزش سه؛ در جذاب ترین دیدار هفته در هوای گرم و شرجی بندرعباس دو تیم شهرداری بندرعباس و چادرملو اردکان به مصاف یکدیگر رفتند.

چادرملویی‌ها که با هدف جبران باخت هفته دوم مقابل پارس جنوبی پا به میدان این مسابقه گذاشته بودند از همان ابتدای کار بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و تا پایان وقت اول با دبل محمدعلی مختاری و یک گل قیچی برگردان زیبا از محمد بهجتی ۳ بر صفر پیش افتادند.

2027238

در وقت دوم رفته رفته قوای بدنی بازیکنان کویرنشین چادرملو تحت تاثیر شرایط جوی جنوب قرار گرفت و از میل هجومی آنان کاسته شد و این بار نوبت امیرحسین حمزه‌پور و شایان جمشیدی از تیم شهرداری بود که با بهره‌گیری از این فرصت و در ‌سایه حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه ۲ گل خورده را جبران نمایند.

2027233

در ادامه در همان ثانیه‌‌های ابتدایی شروع وقت سوم چادرملو اردکان با گل هادی فرهمند اختلاف را به ۲ گل افزایش داد اما ثانیه‌هایی بعد این اختلاف با گل شروع مجدد آرش کرمی برای شهرداری باز هم به حداقل رسید. دقایقی بعد مهدی شیرمحمدی پنجمین گل چادرملو را به ثمر رساند تا بازیکنان شهرداری بیش از پیش خطر باخت خانگی را حس کنند و برای جبران ۲ گل عقب افتاده به آب و آتش بزنند، اتفاقی که هرچند سخت اما به وقوع پیوست. علیرضا دیانتی و سجاد عبدالله‌پور در دقایق پایانی ۲ گل عقب افتاده را جبران نمودند تا شادی به ورزشگاه غدیر بندرعباس برگردد و بازی به تساوی و وقت اضافه کشیده شود.

اما این شادی خیلی زود رنگ باخت و عباس رضایی یار با تجربه اردکانی‌ها در وقت اضافه با قیچی برگردانی زیبا تور دروازه شهرداری بندرعباس را به لرزه در آورد تا این دیدار با نتیجه ۶ بر ۵ به سود چادرملو اردکان به پایان برسد.

2027234
2027235
2027239
2027241
2027242
2027243
2027244
2027249
2027250
2027251

در جدال صدرنشینان وحدت مهریز تیم شگفتی ساز دو هفته نخست‌ لیگ، در ورزشگاه شهید محصل میزبان فولاد هرمزگان بود.

فولاد هرمزگان که با ترکیبی متشکل از ملی پو‌شان کنونی و سابق در لیگ جاری قدرتمند ظاهر شده است و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به شمار می‌رود موفق به شکست میزبان خود با نتیجه ۷ بر ۴ شد و به تنهایی با ۳ برد در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.

دیگر نماینده استان یزد و قهرمان فصل پیش رقابت‌ها اولین شکست فصل خود را مقابل تیم تازه لیگ برتری شده آداک نوشهر تجربه کرد.

آداکی‌ها که در نوشهر از حمایت هواداران پرشور خود بهره میبردند با گل‌های علی کیا، اسحاق مطهری نژاد، محمد مرادی و محمود علیجانی و با نتیجه ۴ بر ۲ گلساپوش را شکست‌ دادند.

در سایر دیدار‌های هفته پارس جنوبی میزبان خود دکتر تامین اصفهان را با نتیجه ‌۶ بر ۲ شکست داد و پس از فولاد هرمزگان و با تفاضل گل بهتر نسبت به گلساپوش در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفت و شاهین خزر رودسر نیز تیم بحران زده پاس جوان گناوه را در خانه با نتیجه ۷ بر ۱ شکست داد.

گزارش: علی مختاری اردکان

عکاس: حمیدرضا مهدی‌زاده اردکانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !