عملیات ویژه برای آتش سوزی هولناک در مغازه طلافروشی


عملیات ویژه برای آتش سوزی هولناک در مغازه طلافروشی

به گزارش رکنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک مغازه طلا فروشی، آتش نشانان ایستگاه 130 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 9:30 صبح امروز...

به گزارش رکنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک مغازه طلا فروشی، آتش نشانان ایستگاه 130 بی درنگ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 9:30 صبح امروز به خیابان ظفر، خیابان شهید عمرانی حرکت کردند.
علی خلیلی رییس ایستگاه 130 آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: یک مغازه طلا فروشی با مساحت تقریبی 10 مترمربع دچار آتش سوزی شده و با توجه به بسته بودن کرکره های مغازه، دود غلیظی از لا به لای کرکره ها خارج می شد.
وی افزود: نیروهای آتش نشانی با بکارگیری ابزار مخصوص و با کمترین خسارت، قسمتی از کرکره های مغازه را باز کرده و با استفاده از لوله های آبرسانی و تجهیزات خاموش کننده، در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.
رییس ایستگاه 130 آتش نشانی تهران در ادامه گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان از گسترش آتش سوزی و سرایت آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری به عمل آمد.
خلیلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در جریان این آتش سوزی به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در پایان، محل حادثه را تحویل مالک آن دادند.

آتش سوزی

آتش سوزی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


فیلم زیباترین دختران ایرانی ! / هم جذاب ترین هم خوش اندام ترین !