هوش مصنوعی برندگان توپ طلا را پیش‌بینی کرد


هوش مصنوعی برندگان توپ طلا را پیش‌بینی کرد

هوش مصنوعی برندگان توپ طلا تا سال ۲۰۳۸ را پیش‌بینی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی ۱۵ برنده بعدی توپ طلا استفاده شده است و نام‌های شگفت‌انگیزی در این فهرست قرار گرفته‌اند.

این جایزه از زمان شروعش در سال ۱۹۵۶ به طور قابل توجهی هواداران زیادی در فوتبال کسب کرده است. تاکنون لیونل مسی، دارنده فعلی جایزه، بیشترین تعداد توپ طلا را به دست آورده و کریستیانو رونالدو هم بیشترین نامزدی را برای آن دارد.

طبق این گزارش از هوش مصنوعی خواسته شده تا برندگان توپ طلا تا سال ۲۰۳۸ را پیش‌بینی کند و نتایجی که طبق انتخاب هوش مصنوعی به‌دست آمده قابل توجه هستند.

بر اساس نظر هوش مصنوعی، جود بلینگام برنده توپ طلای ۲۰۲۴ خواهد بود و بالاتر از دیگر بازیکنان برای اولین بار به این جایزه خواهد رسید.

2027787

انتظار می‌رود کیلیان امباپه بالاخره در سال ۲۰۲۵ به این جایزه برسد و انتظاراتش برای توپ طلا به پایان برسد. با توجه به اینکه او امسال راهی رئال مادرید خواهد شد، این انتخاب قابل توجه است. پس از آن در سال ۲۰۲۶ لیونل مسی که ۳۹ ساله می‌شود جایزه توپ طلا را خواهد برد که انتخابی عجیب و غیرمنتظره است.


سپس پیش‌بینی می‌شود که فیل فودن که در حال حاضر در منچستر سیتی حضور دارد و گاوی که اکنون در بارسلوناست، به ترتیب در سال‌های ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ برنده توپ طلا شوند. پس از آنها هم ارلینگ هالند در سال ۲۰۲۹ برای اولین بار به این جایزه می‌رسد و سپس در سال ۲۰۳۰ نام وینیسیوس جونیور دیده می‌شود.

تا سال ۲۰۳۸ هم بازیکنانی مانند ایوان فرگوسن، فلورین ویرتز، جمال موسیالا، لامینه یامال و آردا گولر برای اولین بار به توپ طلا خواهند رسید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !