سکوت اوبا شکست: آرتتا مثل دیوانه‌ها بیرونم کرد!


سکوت اوبا شکست: آرتتا مثل دیوانه‌ها بیرونم کرد!

پی‌یر امریک اوبامیانگ، ستاره سابق آرسنال، سکوتش را درباره جدایی‌اش از این باشگاه و تقابلش با میکل آرتتا شکست.

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود و هواداران و مدیران این باشگاه علاقه زیادی به او داشتند و این علاقه تا جایی پیش رفت که قراردادی بلندمدت با او به امضا رسید تا به عنوان ستاره اصلی این تیم و کاپیتان به حضورش در ورزشگاه امارات ادامه دهد.

اما تنها ۱۸ ماه طول کشید تا او پس از امضای این قرارداد بلند مدت و جایگاه درخشانی که در این تیم داشت تصمیم به ترک آرسنال بگیرد و این اتفاق با حواشی و جنجال بسیار زیاد و درگیری او با آرتتا که به عنوان سرمربی توپچی‌ها انتخاب شده بود رخ داد.

حالا اوبامیانگ پس از گذشت مدتی طولانی درباره این اتفاق صحبت کرد و به کالین اینترویو گفت: «در طول شیوع جهانی ویروس کرونا بود و فکر کنم با اورتون بازی داشتیم. فصل من عالی پیش نرفته بود و ما در لیگ مشکل داشتیم و روز قبل بازی بود که آرتتا به من گفت: ببین، مهم نیست که ببریم یا ببازیم. تو یک روز تعطیل هستی. اما اگر می‌خواهی بروی، قبل از بازی خبر بده چون باید از قوانین خاص سلامتی پیروی کنی.

مادرم چند ماه قبل سکته کرده بود. زمان کریسمس بود و من پیش مربی رفتم و به او گفتم که آمدم چون می‌خواهم برم و مادرم را برای تعطیلات برگردانم. او به من گفت که مشکلی وجود ندارد. به خوبی می‌دانست که چه اتفاقی رخ داده است و روزی که این اتفاق افتاده بود به من اجازه داده بود که بروم و مادرم را ببینم. بنابراین به من گفت که با پزشکان درباره رفت و آمد به دلیل کرونا در ارتباط باشم.

سکوت اوبا شکست: آرتتا مثل دیوانه‌ها بیرونم کرد!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس تاسف آورترین عروس وداماد جهان ! / عروس مادرخوانده داماد بود !