آرتتا: موتا با انتخاب یووه شخصیت‌اش را نشان داد


آرتتا: موتا با انتخاب یووه شخصیت‌اش را نشان داد

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید به نظر او یوونتوس با هدایت میکل آرتتا دوباره به تیم قدرتمندی تبدیل می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، مطمئن است که تیاگو موتا، هم تیمی سابقش، باعث پیشرفت یوونتوس می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود سرمربی سابق بولونیا هفته آینده قراردادی سه ساله یوونتوس امضا کند. آرتتا با تمجید از موتا به توتواسپورت گفت: "ما همسن هستیم. من او را از سال 1999 می‌شناسم، زمانی که ما زیر سن قانونی بودیم و برای بارسلونا بی‌بازی می‌کردیم. آن‌موقع بود که با هم دوست شدیم. ما هم تیمی بودیم و در یک نقش در خط هافبک بازی می‌کردیم. او واقعا قوی بود. بازیکنی فنی و با فیزیک عالی. تکنیک برزیلی و شجاعت ایتالیایی. یک ترکیب عالی."

2028282

آرتتا درباره اینکه پیش‌بینی می‌کند موتا به عنوان مربی جدید یوونتوس چه دستاوردی خواهد داشت، گفت: "در مورد او به عنوان سرمربی یوونتوس فقط باید چیزهای خوب بگویم. او پس از یک ماجراجویی باشکوه در بولونیا، کار درستی را انجام داد که به یک باشگاه بزرگتر رفت. چه کسی صعود بولونیا به لیگ قهرمانان اروپا را پیش‌بینی می‌کرد؟ او امتیازات زیادی کسب کرد. تیاگو همیشه شخصیت بزرگی داشته و با انتخاب یوونتوس این موضوع را تایید کرد. با حضور او روی نیمکت، بیانکونری‌ها مانند سه فصل گذشته در جدول عقب نخواهند ماند."

موتا در سپتامبر 2022 به عنوان سرمربی بولونیا منصوب شد و 35 بازی از 76 بازی خانگی را را برد پشت سر گذاشت. با هدایت او در فصل اخیر، روسوبلو برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پاسخ به سوالات پر تکرار ایردراپ همستر