مرگ مشکوک پیرزن 71 ساله / قاتل علت قتل را چه بیان کرد؟


مرگ مشکوک پیرزن 71 ساله / قاتل علت قتل را چه بیان کرد؟

به گزارش رکنا، عصر روز 19 آذر سال گذشته، به دنبال فوت مشکوک پیرزن 71 ساله در یکی از محله‌های شهر اراک، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان...

به گزارش رکنا، عصر روز 19 آذر سال گذشته، به دنبال فوت مشکوک پیرزن 71 ساله در یکی از محله‌های شهر اراک، پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

پس از بررسی‌های مقدماتی از سوی کارآگاهان، مشخص شد مقتول بر اثر مسمومیت با آبمیوه آغتشه به موادمخدر جان سپرده است. با توجه به دلایل و مدارک موجود و بررسی های صورت گرفته کارآگاهان قتل عمد وی مسجل شد.

کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی دلایل و مدارک به جا مانده در صحنه وقوع جرم، موفق به شناسایی و دستگیری قاتل که جوانی 35 ساله است، شدند.

متهم در بازجویی کارآگاهان انگیزه خود را از ارتکاب قتل اعتیاد به مواد مخدر عنوان و بیان کرد از آنجایی که در گذشته مستاجر متوفی بوده با اطلاع از تنها بودن وی به بهانه سرکشی و عیادت به منزل او رفته و با دادن آبمیوه آغشته به مواد مخدر وی را مسموم کرده و پس از سرقت طلا و جواهر از محل متواری شده است.

متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرونده قتل شهردار شیراز در هاله‌ ای از ابهام