از سرمربی جدید مشهدی‌ها رونمایی شد/ سرمربیگری پاداش 25 سال وفاداری!


از سرمربی جدید مشهدی‌ها رونمایی شد/ سرمربیگری پاداش 25 سال وفاداری!

سید احمد شفیعی، مرد تک پیراهنه باشگاه فرش آرای مشهد پس از 25 سال به آنچه مستحقش بود، دست پیدا کرد و این بار به عنوان سرمربی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت نیمکت داغ یک تیم لیگ برتری دیگر مشخص شد و احمد شفیعی که روزگاری در نقش بازیکن در فرش آرا به محبوبیت رسید و پس از آویختن کفش‌هایش وارد عرصه مربیگری شده است، این بار نه به عنوان دستیار همیشگی، بلکه نفر نخست فرش آرا وارد فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران خواهد شد. شفیعی از سال 1378 که باشگاه مشهدی متولد شد تا نشر این مطلب، عضوی بوده که همواره به فرش آرا تعلق داشته است.

تیم فرش آرای مشهد در فصل گذشته، دور رفت لیگ را با شمایل یک غولکش و شگفتی‌ساز ظاهر شد، اما در نیم فصل دوم به شدت تحلیل رفت و با افت چشمگیری از جایگاه خود فاصله گرفت و در نهایت با 35 امتیاز در رده هفتم از خط پایان عبور کرد. شفیعی دستیار اول محسن حسن‌زاده در فصل دوگانه‌ای بود که پشت سر گذاشتند.

باشگاه فرش آرا مشهد، از احمد شفیعی با لقب فرزند یاد کرد و مدعی شد که همه جانبه از وی حمایت می‌کند. باید این را دانست که شفیعی با تیم امیدهای فرش آرا نایب قهرمانی ایران به دست آورده است.

تمرینات تیم فرش آرا از روز شنبه (تست‌گیری) زیر نظر احمد شفیعی کلید می‌خورد و از روز آینده فعالیت نقل‌وانتقالاتی آن‌ها آغاز خواهد شد.

2028483

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ حال اساسی ای که همستر کمبت به ایرانی ها داد؛ زبان فارسی!