ونسان کمپانی هم‌تیمی سابقش را به بایرن می‌برد


ونسان کمپانی هم‌تیمی سابقش را به بایرن می‌برد

بایرن مونیخ قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی، برای جذب اولکساندر زینچنکو، هم‌تیمی سابق ونسان کمپانی در منچستر سیتی، اقدام کند.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن وضعیت الکساندر زینچنکو در آرسنال را زیر نظر دارد. این بازیکن ملی پوش اوکراینی در طول فصل 24-2023 جایگاه ثابتی در تیم میکل آرتتا نداشت و پشت سر تاکه‌هیرو تومیاسو و یاکوب کیویور، گزینه سوم در پست دفاع چپ بود.

کمپانی که روز پنجشنبه به عنوان جانشین توماس توخل در بایرن معرفی شد، ممکن است زینچنکو را به عنوان اولین خرید خود در بایرن به خدمت بگیرد. سرمربی جدید بایرن تا سال 2019 که برای پیوستن به تیم سابقش اندرلخت جدا شد، همبازی زینچنکو در سیتی بود. او پس از مدتی به عنوان بازیکن-مربی مشغول شد و سپس به برنلی و حالا بایرن مونیخ پیوست.
بایرن در سمت چپ خط دفاعی آلفونسو دیویس و رافائل گررو را در اختیار دارد اما با توجه به افت محسوس دیویس در یکی دو فصل اخیر و رسیدن گررو به مرز 30 سالگی، به نظر می‌رسد که کمپانی قصد دارد تیمش را در این پست تقویت کند.

2011379

زینچنکو در سال 2022 با مبلغ 35 میلیون پوند (44 میلیون دلار) به آرسنال پیوست و از آن زمان تاکنون 68 بازی برای تیم شمال لندنی انجام داده است. زینچنکو پس از پایان فصل 24-2023 و ناکامی آرسنال در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر، در مورد افت عملکرد خود صحبت کرد. او در صفحات اجتماعی خود نوشت: "به تیمم افتخار می‌کنم و خوشحالم که یکی از توپچی‌ها هستم. فصل برای باشگاه تمام شده و متاسفانه به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما مطمئنم این باشگاه در مسیر درستی برای رسیدن به همه چیز قرار دارد. من کاملاً درک می‌کنم که این بهترین فصل من تا به حال نبوده است. به همه هواداران و منتقدان قول می‌دهم که بسیار قوی‌تر باز خواهم گشت. از حمایت بی‌نظیرتان بسیار متشکرم و به زودی می‌بینمتان."

در حال حاضر زینچنکو روی مسابقات یورو 2024 با اوکراین تمرکز خواهد کرد. پس از پایان این تورنمنت در 14 جولای، یا هر زمانی که تیمش از دور رقابت‌ها کنار برود، در صورت تمایل به ترک آرسنال، می‌تواند به پیشنهادات سایر باشگاه‌ها فکر کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!