هاورتز: / رویای زندگی دانشجویی در یک شهر باحال را داشتم!


هاورتز: / رویای زندگی دانشجویی در یک شهر باحال را داشتم!

کای هاورتز در مصاحبه‌ای جالب، رویای خود را برای تبدیل شدن به یک "دانشجو در شهری باحال" فاش کرد، رویایی که با زندگی پرفشار لیگ برتر و شب‌های اروپایی فاصله زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم با توجه به عملکرد درخشانش در آلمان، با انتظارات زیادی به چلسی پیوست. با این حال، دوران حضور او در چلسی با عملکردی نوسانی همراه بود، به طوری که او تنها توانست در 139 بازی، 32 گل بزند و 12 پاس گل بدهد. سرانجام او با مبلغ 65 میلیون پوند (82 میلیون دلار) به آرسنال منتقل شد.

انطباق با سیستم بازی میکل آرتتا و هماهنگ شدن با تیم جدید در ابتدا برای هاورتز دشوار بود. با وجود این موانع، عملکرد هاورتز به مرور زمان بهبود قابل توجهی پیدا کرد و او در نهایت در فصل 24-23 لیگ برتر، در 37 بازی 13 گل به ثمر رساند.

فشار و زیر نظر بودن همیشگی در فوتبال سطح بالا می‌تواند طاقت فرسا باشد، واقعیتی که هاورتز با صراحت به آن اذعان کرده است. او در بازتاب تجربیات خود اعتراف کرد که لحظاتی وجود داشته که آرزوی یک زندگی ساده به دور از کانون توجهات را داشته است.

2007727

او در مصاحبه با ولت ام سونتاگ گفت: "گاهی اوقات با خودم فکر می‌کنم که ترجیح می دادم یک دانشجو باشم که در یک شهر باحال زندگی می‌کند و به زندگی‌اش می رسد. اما این فکر معمولا به سرعت از بین می رود زیرا من عاشق فوتبال بازی کردن هستم. این هیاهوی اطرافش بخشی از آن است. این هم سرگرم کننده است؛ البته بیشتر وقتی که اوضاع خوب پیش می رود.

و اگر اوضاع اینطور نباشد، همه چیز به شدت اشتباه می‌شود. آن وقت احساس ویرانی و خستگی می‌کنید چون مورد انتقاد قرار می گیرید. اما حالا می‌توانم خیلی خوب با آن کنار بیایم و سعی می‌کنم زندگی ام را تا حد امکان عادی نگه دارم."

با نزدیک شدن به یورو 2024 با آلمان، هاورتز با اعتماد به نفس تازه‌ای به میدان می‌رود. اعتمادی که پس از تکامل در نقش خود به عنوان یک شماره 9 سنتی به دست آمده است.

1999811

او افزود: "من خودم را به طور واضح به عنوان یک شماره 9 در تیم ملی می‌بینم - و این همان چیزی است که اکنون در آرسنال هستم." با این حال، او خود را از مهاجمان سنتی که صرفا در محوطه جریمه منتظر موقعیت گلزنی هستند، متمایز می‌کند. "حتی ارلینگ هالند یا هری کین که به محض فکر کردن به مهاجم به ذهن خطور می‌کنند، فقط در محوطه جریمه نمی ایستند و منتظر پایان کار نیستند. چنین بازیکنانی دیگر در فوتبال مدرن وجود ندارند. من کسی هستم که از رها کردن خود و انجام حرکات در عمق لذت می برم. اما این هم برایم روشن است که با گل‌ها سنجیده خواهم شد."

هاورتز آماده است تا تاثیر قابل توجهی در یورو 2024 داشته باشد و در بازی افتتاحیه این تورنمنت در 14 ژوئن در آلیانز آرنا مقابل اسکاتلند به میدان خواهد رفت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدئو/ حال اساسی ای که همستر کمبت به ایرانی ها داد؛ زبان فارسی!