هاورتز: جدایی از چلسی ارزشش را داشت!


هاورتز: جدایی از چلسی ارزشش را داشت!

کای هاورتز، ستاره آرسنال، می‌گوید از انتخاب توپچی‌های لندنی برای جدایی از چلسی خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، کای هاورتز یکی از جابجایی‌های جذاب لیگ برتر انگلیس در تابستان گذشته بود. در تاریخ یکم جولای 2023 آرسنال به صورت رسمی اعلام کرد هاورتز را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفته است.

این مهاجم آلمانی که قرار شد پیراهن شماره 29 را در تیم جدیدش به تن کند، طی سه فصلی که در چلسی حضور داشت ضمن به ثمر رساندن 32 گل، با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی، یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در رسیدن به قهرمانی اروپا بود.

البته با این وجود هاورتز نه مورد استقبال هواداران آرسنال بود و نه خاطره خوشی در ذهن طرفداران چلسی به جای گذاشت.

2029712

هاورتز پس از یک فصل حضور در آرسنال در مصاحبه با ولت ام سونتاگ گفت: "آرسنال همیشه من را تحت تاثیر قرار داده و این واقعیت دارد. من واقعاً دوست داشتم به این باشگاه بپیوندم چون آن‌ها یک برنامه مشخص و توسعه از پیش تعیین شده با هدف کسب عنوان دارند. جدایی از چلسی ارزشش را داشت."

عصبانیت طرفداران چلسی؟

هواداران چلسی از رفتن من عصبانی بودند، هواداران آرسنال نیز چندان مشتاق حضورم نبودند، چون در ابتدا همه چیز آنقدر خوب پیش نرفت. سپس زمانی که مربی، هم‌تیمی‌ها و افرادی که در محیط اطراف شما هستند، در کنار شما قرار می‌گیرند و از شما حمایت می‌کنند، قدرت ایجاد می‌شود.

من فردی هستم که وقتی وارد یک محیط جدید می‌شوم به زمان نیاز دارم. در ابتدا خجالتی هستم، کمی محتاطم و اینطور نیست که بلافاصله خودم را نشان دهم. من همیشه در ابتدا به کمی زمان نیاز دارم و باید با محیط آشنا شوم. پس از انتقال من از بایرلورکوزن به چلسی نیز چنین بود. مدتی پس از اینکه چنین اتفاقی می‌افتد، همه چیز سر جای خودش قرار می‌گیرد."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیباترین دختران دنیا در سال 2023