نگرانی در انگلیس: اسطوره آرسنال در مراقبت‌های ویژه


نگرانی در انگلیس: اسطوره آرسنال در مراقبت‌های ویژه

کوین کمپبل، اسطوره سابق اورتون و آرسنال، در بیمارستان بستری شده است و باشگاه اورتون پیامی حمایتی برای او فرستاده است.

به گزارش "ورزش سه"، کمپبل پس از ابتلا به بیماری به بیمارستان منتقل شده است. اورتون اکنون پیامی حمایتی برای این مهاجم فرستاده و تایید کرده است که او در حال حاضر "بسیار ناخوش" است.

اورتون بیانیه‌ای را در [شبکه اجتماعی] منتشر کرد که در آن آمده است: "ما از وضعیت بسیار ناخوش کوین کمپبل، مهاجم سابق خود، مطلع شدیم. کوین نه تنها یک فوتبالیست عالی بلکه فردی فوق‌العاده است. او همیشه یک مبارز بوده است و ما برای او و خانواده‌اش در این دوران سخت آرزوی سلامتی می‌کنیم. تمام عشقمان را برایت می‌فرستیم، کوین کمپبل."

کمپبل از سال 1999 تا 2005 برای تیم اورتون بازی کرد و کاپیتان این باشگاه بود. او در 160 بازی برای این باشگاه، 50 گل به ثمر رساند و 13 پاس گل داد که بیشتر آنها به اورتون برای ماندن در لیگ برتر و جلوگیری از سقوط کمک کرد.

از زمان اعلام بیماری این مهاجم افسانه‌ای، سیل پیام‌های حمایتی از سوی باشگاه‌ها، بازیکنان و هواداران برای آرزوی بهبودی کامل سرازیر شده است.

هم تیمی سابق کمپبل در آرسنال، ری پارلور، پیامی را در [شبکه اجتماعی] منتشر کرد و گفت: "شنیدم هم تیمی سابقم کوین کمپبل در حال حاضر در حال مبارزه است. کل خانواده فوتبال پشتت هستند، کوین. من می‌دانم که تو شخصیتی قوی داری. مثبت باش. مطمئنم همه برای کمک به تو تلاش می‌کنند. امیدوارم به زودی خوب شوی و دوباره مثل همیشه بدرخشی."


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!