مچاله شدن پژو 206 زیر چرخ های تریلی غول پیکر + عکس های باورنکردنی


مچاله شدن پژو 206 زیر چرخ های تریلی غول پیکر + عکس های باورنکردنی

به گزارش رکنا، در پی تماس مکرر شاهدین یک حادثه تصادف در بزرگراه رستگار، نرسیده به خاوران با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بلافاصله همزمان ساعت 23:56 نیمه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش...

به گزارش رکنا، در پی تماس مکرر شاهدین یک حادثه تصادف در بزرگراه رستگار، نرسیده به خاوران با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بلافاصله همزمان ساعت 23:56 نیمه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه ۷9 و گروه امداد و نجات ۲ را به بزرگراه رستگار به سمت خاوران، بعداز پل مشیریه اعزام کرد.
داود نصرالهی فرمانده آتش نشانان اعزامی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودروی سواری 206 که در بزرگراه رستگاری در حال حرکت بود به علت نامعلوم با قسمت وسط یک دستگاه خودروی تریلی 18 چرخ برخورد کرده و راننده داخل خودرو گرفتار شده بود.
فرمانده آتش نشانان درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای آتش نشانی پس از حضور در صحنه حادثه بلافاصله پس از استقرار صحیح و استاندارد خودرویی، ضمن اقدام به زون بندی صحنه حادثه با مجهز شدن به یک رشته لوله آبدهی و خاموش کننده های دستی آتش نشانی به مقابله با آتش سوزی احتمالی و برطرف نمودن نشت بنزین، با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و ایمن سازی محیط عملیاتی با بکارگیری تجهیزات هولماترو و دیگر تجهیزات امداد و نجات، عملیات رهاسازی و نجات مصدوم را آغاز کردند.
وی افزود: آتش نشانان، مصدوم را که یک مرد 25 ساله بود و از ناحیه سر و گردن مصدوم شده بود را از داخل خودرو خارج کرده و برای مداوا و اعزام به مراکز درمانی به نیروهای اورژانس حاضر در صحنه حادثه تحویل دادند.
افسر آماده منطقه شش عملیات در پایان گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودرو به حاشیه امن بزرگراه و تحویل خودرو به پلیس راهور به ماموریت خود پایان دادند.

تصادف

تصادف


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس لو رفته هدی زین العابدین در مهمانی شبانه / خانم بازیگر از 15 سال پیش تکون نخورده !