شرط ناپولی برای آرسنال: دو ستاره بده، یکی ببر!


شرط ناپولی برای آرسنال: دو ستاره بده، یکی ببر!

باشگاه ناپولی خواهان معاوضه ویکتور اوسیمن با دو ستاره آرسنال برای موافقت با این انتقال شده است.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خوب اوسیمن در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که او در قهرمانی این تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا ایفا کرد باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط او را زیر نظر داشته و خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو باشند.

این ستاره اهل نیجریه هم پیش از این اعلام کرده بود که دیگر تمایلی برای ادامه حضور در ناپولی ندارد و مایل است که این باشگاه را ترک کند تا تجربیات جدیدی در دنیای فوتبال به دست آورد و انتظار می‌رود که او فصل آینده با پیراهن باشگاه دیگری به میدان برود.

2027623

چند باشگاه بزرگ اروپایی از جمله پاری سن ژرمن و چلسی علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند اما آرسنال هم به این رقابت اضافه شده است و حالا روزنامه کوریره دلو اسپورت خبر داده است که مدیران ناپولی امیدوار هستند که بتوانند تاکه‌هیرو تومیاسو و امیل اسمت راو را به عنوان بخشی از قرارداد انتقال اوسیمن به ایتالیا منتقل کنند.

همین اتفاق باعث شده است که مدیران آرسنال در به خدمت گرفتن این بازیکن با تردید زیادی روبرو باشند چون معتقد هستند که پرداخت چنین هزینه‌ای برای او چندان منطقی نیست. چلسی و پاری سن ژرمن هنوز هم در حال بررسی شرایط هستند و احتمالا به زودی پیشنهادی رسمی را به ناپولی ارائه خواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !