آرتتا: هنوز برای از دست دادن قهرمانی غمگینم


آرتتا: هنوز برای از دست دادن قهرمانی غمگینم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، هنوز به دلیل از دست دادن قهرمانی این فصل لیگ برتر غمگین است.

به گزارش "ورزش سه" آرتتا پس از پایان فصل 24-2023 لیگ برتر در ماه گذشته، از ناراحتی مداوم خود به خاطر ناتوانی در پایان دادن به 20 سال انتظار برای قهرمانی صحبت کرد. آرسنال با کسب 89 امتیاز، بهترین عملکرد خود را از زمان کسب 90 امتیاز در فصل 2004-2003 که لقب “شکست ناپذیرها” را گرفتند، ثبت کرد و منچسترسیتی را تا آخرین بازی فصل تحت فشار قرار داد. ولی در نهایت، برای دومین فصل متوالی، پشت سر تیم پپ گواردیولا به مقام دومی رسید.

آرتتا به "سی‌ان‌ان" گفت: "این یک فصل واقعاً هیجان انگیز بود. درست تا دقایق پایانی آخرین روز برای لیگ برتر مبارزه کردیم. بنابراین، فکر می کنم ما باید به کاری که در طول فصل هم در رقابت های اروپایی و هم در لیگ برتر، انجام داده‌ایم، بسیار افتخار کنیم. اما احساس ناامیدی و نداشتن لیگ برتر در دستان‌مان، همچنان دردناک است.

من یک برنده هستم و وقتی به رویاهایم نرسم، مدتی طول می‌کشد تا از حالت غمگین در بیایم. فکر می‌کنم ما در اطراف هواداران، بازیکنان و باشگاه خود هیجان و ایمان زیادی ایجاد کرده‌ایم، که واقعاً می خواستیم آن لحظه را به تیم هدیه بدهیم. فکر می‌کنم آنها لایقش هستند، اما باید به منچسترسیتی تبریک بگویم - در نهایت، بعد از 38 بازی، دو امتیاز بیشتر از ما داشتند و آنها برنده هستند.

2023859

از چیزی پشیمان نیستم. شما به لحظات فصل نگاه می‌کنید، اما فصل تقریباً برای کسب امتیازاتی که ما به دست آوردیم، هم برای ما و هم برای سیتی، در این لیگ پررقابت تقریباً عالی بوده است. ما نمی‌توانیم این لیگ را با اتفاقات پنج سال پیش مقایسه کنیم، آن اعداد دیگر اتفاق نخواهد افتاد. سطح لیگ در حال حاضر بالاتر رفته است. الان وقت این رسیده که به اشتباهاتمان فکر کنیم و رویکرد جدیدی را برای فصل جدید اتخاذ کنیم."

بسیاری از بازیکنان آرسنال تابستان امسال در یورو 2024، کوپا آمریکا یا المپیک خواهند بود. اما آرتتا سخت مشغول برنامه ریزی برای بازیکنانی‌ است که در مسابقات ملی حضور نخواهند داشت. تیم در دسترس برای بازی های دوستانه مقابل منچستریونایتد و لیورپول به ترتیب در 27 و 31 جولای به ایالات متحده سفر خواهد کرد. برای اولین بار در چند سال گذشته، توپچی ها در کمپ تمرینی آدیداس آلمان تمرین نخواهند کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوت از 9 ورزشکار به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک