گری نویل:/ این ستاره آرسنال در حد بلینگام و فودن است!


گری نویل:/ این ستاره آرسنال در حد بلینگام و فودن است!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که بوکایو ساکا در حد و اندازه جود بلینگام و فیل فودن است.

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام، فودن و حتی هری کین فصل درخشانی را پشت سر گذاشتند و در ترکیب تیم منتخب رقابت‌های لیگ قهرمانان پس از نمایش موفقیت‌آمیزی که در این مسابقات در ترکیب رئال مادرید، منچسترسیتی و بایرن مونیخ ارائه دادند قرار گرفتند.

بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید موفق شد نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کند. فودن هم مثل همیشه ستاره درخشان منچسترسیتی بود و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرد. کین نتوانست به همراه بایرن مونیخ قهرمانی در بوندسلیگا یا رقابت دیگری را به دست آورد اما رکوردهای بسیاری را با گلزنی‌اش جابجا کرد.

2018203

نویل در گفتگو با اسکای درباره این سه بازیکن و همچنین مقایسه ساکا با آنها اظهار داشت: «تیم برتر فصل یوفا روز دوشنبه منتشر شد و بهترین بازیکنانی که در این فصل در این رقابت‌ها به میدان رفته بودند در آن حضور داشتند و شاهد قرار گرفتن بلینگام و فودن و کین در این ترکیب بودیم.

هر سه این بازیکنان در پایان سال جاری مدعی کسب جایزه توپ طلا خواهند بود. تنها تیم ملی فرانسه با کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان قابل مقایسه با مثلث هجومی انگلیس در حال حاضر است. انگلیس همچنین از بازیکنان بیشتری که چنین کیفیتی را داشته باشند برخوردار است. من معتقد هستم که ساکا هم فاصله چندانی با این سه نفر ندارد و در همین حد و اندازه است.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پاسخ به سوالات پر تکرار ایردراپ همستر