کدام فلسفه لاماسیا؟/ فرافکنی‌های لاپورتا: پول داشت این حرف را نمی‌زد!


کدام فلسفه لاماسیا؟/ فرافکنی‌های لاپورتا: پول داشت این حرف را نمی‌زد!

خوان لاپورتا دیروز در پاسخ به سوالی در مورد انتقال کیلیان امباپه به رئال گفت بارسا به لاماسیا تکیه دارد. اظهارنظری که با واکنش‌های منفی زیادی روبرو شد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسا بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که در پایان فصل برای ‏تیم‌شان افتاد، اخراج غیرمنتظره ژاوی و بلافاصله امضای قرارداد با ‏هانسی فلیک به جای او منتظر توضیحات کامل رئیس باشگاه‌شان ‏خوان لاپورتا بودند. از دوشنبه شب موضوع مهم دیگری هم هواداران بارسا ‏را به خود مشغول کرده و آن پیوستن کیلیان امباپه به رقیب سنتی، ‏رئال مادرید بوده است. ‏

لاپورتا در مصاحبه دیروز درباره همه این مسائل صحبت کرد تا به ‏سهم خود به دل‌مشغولی‌های هواداران پاسخ بدهد. ‏

2030498

او در مورد قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ و جذب کیلیان امباپه گفتا: «چیزی که ما در بارسا می‌خواهیم این است که قهرمان چمپیونزلیگ ‏بشویم و تک‌تک بازی‌هایمان را ببریم. درباره جذب امباپه هم ‏می‌گویم من به فلسفه بارسا بیشتر اعتماد دارم، اعتماد داشتن به ‏لاماسیا.»

مطابق انتظار این اظهارنظر لاپورتا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت و حتی برخی از کارشناسان هوادار بارسا نیز با او مخالفت کردند.

مارکا در این رابطه نوشت: «از زمانی که ژاوی به بارسا آمد، لاپورتا 18 بازیکن مختلف را جذب کرد. بیش از 300 میلیون یورو نیز هزینه شد. برای مثال او رافینیا (67 میلیون یورو)، فران تورس (تا 65 میلیون یورو)، کنده (تا 62.5) و لواندوفسکی (تا 60 میلیون یورو) را به خدمت گرفت. اگر لاپورتا امباپه یا هالند را جذب نکرد، به این دلیل است که توان مالی‌اش را نداشت.

فلسفه لاماسیا که لاپورتا در مورد آن صحبت می‌کند بسیار خوب است، اما بارسا در سال‌های اخیر سعی کرده حداقل هشت بازیکن را از رئال مادرید فعلی جذب کند: رودیگر، کروس، سبایوس، آردا گولر، وینیسیوس، رودریگو، امباپه و اندریک. و در مورد بلینگام حتی نمی‌توانست پیشنهاد بدهد چون یک پنی هم در خزانه نداشت.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیباترین دختران دنیا در سال 2023