کابوس ستاره یاغی لندن: هیچکس من را نمی‌خواست


کابوس ستاره یاغی لندن: هیچکس من را نمی‌خواست

کای هاورتز، ستاره آلمانی آرسنال، می‌گوید در ابتدای فصل گذشته روزهای بسیار سختی را تجربه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز از زمان پیوستن به چلسی نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و درخششی که قبلا داشت را در این تیم هم تکرار کند اما در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و در اقدامی غیرمنتظره با قراردادی ۸۰ میلیون یورویی راهی آرسنال شد.

این اتفاق جنجال بسیاری را ایجاد کرد و بسیاری از هواداران آرسنال با جذب او مخالف بودند اما میکل آرتتا توانست بازی‌ای که مدنظرش بود را از این بازیکن بگیرد و او در اولین فصل حضورش در این تیم توانست ۱۳ گل برای آنها به ثمر برساند و عملکرد قابل قبولی را ارائه دهد.

2029709

هاورتز در گفتگو با ولت درباره روزهای اول حضورش در آرسنال اظهار داشت: «اوایل حضورم در آرسنال آسان نبود. هواداران چلسی به خاطر اینکه از این باشگاه جدا شده بودم از من عصبانی بودند و هواداران آرسنال هم علاقه‌ای به من نداشتند و من را نمی‌خواستند چون شرایط در ابتدا خوب پیش نرفت.

وقتی مربی و هم تیمی‌ها و افراد نزدیک به شما بتوانند در کنارتان بایستند و از شما حمایت کنند، شما قدرت می‌گیرید. اعتماد کلمه بزرگی است و من به راحتی از آن استفاده نمی‌کنم. افراد زیادی هم به من نزدیک نیستند. اما به خوبی می‌توانم فرق بین کسانی که با جدیت حمایتم کردند و کسانی که فقط وقتی شرایط خوب شد به من نزدیک شدند را تشخیص بدهم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوت از 9 ورزشکار به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک