درخشش هالند مقابل کوزوو: بیست و دومین هت‌تریک


درخشش هالند مقابل کوزوو: بیست و دومین هت‌تریک

نروژ به لطف هت‌تریک ارلینگ هالند با نتیجه 3-0 از سد کوزوو گذشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال نروژ امشب در بازی دوستانه به مصاف کوزوو رفت و با نتیجه 3-0 برنده شد.

در این بازی ارلینگ هالند ستاره تیمش بود و هر سه گل نروژ را به ثمر رساند تا شکست سنگینی را برای کوزوو رقم بزند.

2030719

اولین گل هالند در دقیقه 10 به ثمر رسید. او پس از دریافت توپ در میانه میدان آن را به سمت راست خط دفاعی حریف برد و موفق شد روی ارسال بلند به محوطه جریمه با ضربه سر گلزنی کند.

هالند در نیمه اول همین یک گل را به ثمر رساند و در نیمه دوم دو گل دیگر زد. مهاجم منچسترسیتی در دقیقه 70 روی ضدحمله سریع خودش را در موقعیت گلزنی قرار داد.

2030718

پس از لو رفتن توپ در میانه میدان، حمله سریعی به سمت دروازه کوزوو شکل گرفت که هالند با پاس به داخل محوطه جریمه در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه چیپ توپ را از بالای دستان دروازه‌بان عبور داد.

سومین گل او خیلی زودتر به ثمر رسید و انتظار زیادی برای هت‌تریک نکشید. پس از شروع بازی از زمین خودی توسط دروازه‌بان، هالند به راحتی توپ را دریافت کرد و به سمت دروازه حرکت کرد.

2030717

او در محوطه جریمه توپ را پس از یک دو با بازیکن خودی دریافت کرد و با ضربه پای چپ دروازه را باز کرد تا ستاره بی چون و چرای تیمش در بازی امشب باشد.

هالند تا به امروز 32 بازی رسمی با پیراهن نروژ انجام داده و 30 گل به ثمر رسانده است. مهاجم منچسترسیتی بیست و دومین هت‌تریک دوران حرفه‌ای خود در مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی را ثبت کرد و بار دیگر خود را به عنوان یک مهاجم تراز اول نشان داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دعوت از 9 ورزشکار به اردوی تیم ملی ایروبیک ژیمناستیک