خبر مهم برای کنکوری‌ها و دانشجو معلم‌ها


خبر مهم برای کنکوری‌ها و دانشجو معلم‌ها

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از اعلام نتایج علمی شرکت‌کنندگان نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ خبر داد.

عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: نمرات خام نوبت اول آزمون سراسری و همچنین آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، هم اکنون به صورت مجزا در سامانه جامع آزمون سراسری در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود، نمرات خام خود را مشاهده کنند.

ایرنا در خبری نوشت:وی تأکید کرد: در حساب کاربری داوطلبانی که هم در آزمون سراسری نوبت اول و هم در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، کارنامه نتایج علمی نوبت اول آزمون سراسری و کارنامه نتایج علمی آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان سال ۱۴۰۳ به صورت مجزا نمایش داده می‌شود. برای داوطلبانی که فقط در یکی از دو آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و آزمون سراسری نوبت اول سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده و در جلسه آزمون حاضر شده‌اند، صرفاً کارنامه علمی مربوط به آزمونی که ثبت‌نام کرده‌اند، نمایش داده می‌شود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در مورد نتایج نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: به داوطلبان آزمون سراسری علاوه بر نمره خام هر یک از گروه‌های آزمایشی که داوطلب در جلسه آزمون آن شرکت کرده است، سهمیه نهایی، استان محل تحصیل سه سال آخر دوره متوسطه، استان تولد و استان بومی نیز نمایش داده می‌شود و داوطلبان چنانچه مغایرتی در اطلاعات نمایش داده شده مشاهده کردند، لازم است مطابق موارد اعلام شده در اطلاعیه اقدام کنند.

پورعباس درباره داوطلبان اختصاصی پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان نیز گفت: برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان علاوه بر نمره خام هر یک از گروه‌های آزمایشی که داوطلب در جلسه آزمون آن شرکت کرده است، سهمیه نهایی، استان محل تحصیل سه سال آخر دوره متوسطه، استان تولد و استان و شهر بومی فرهنگیان نیز نمایش داده می‌شود. وی خاطرشان کرد: نمره‌کل آزمون سراسری برای متقاضیان آزمون سراسری و متقاضیان پذیرش دانشجو معلم و همچنین نمره‌کل آزمون اختصاصی تربیت معلم و نمره‌کل معرفی به مرحله ارزیابی شایستگی معلمی برای متقاضیان پذیرش دانشجو معلم، در هفته آخر خرداد ماه اعلام خواهد شد.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور درباره محاسبه نمره کل سابقه تحصیلی، گفت: این نمره توسط وزارت آموزش و پرورش محاسبه و ضمن اطلاع‌رسانی به داوطلبان به این سازمان اعلام و در کارنامه ملاک عمل برای انتخاب رشته درج خواهد شد.

پورعباس در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور را به دقت مطالعه کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کد مورس امروز همستر کمبت 24 خرداد 1403 پنجشنبه شب تا جمعه