خیلی دیر شده ارلینگ/ هالند در آفساید: بازنده بزرگ انتقال قرن!


خیلی دیر شده ارلینگ/ هالند در آفساید: بازنده بزرگ انتقال قرن!

بازنده بزرگ انتقال کیلیان امباپه به رئال بدون شک غول نروژی منچسترسیتی است.

به گزارش "ورزش سه"، اینجا یک بازنده بزرگ بعد از اعلام امضای قرارداد امباپه با رئال مادرید داریم.

2030910

بازنده بزرگ

او ارلینگ هالند است که امیدوار بود بتواند از سال 2025 پس از گذراندن سه فصل در لیگ برتر با سیتی، وارد پروژه برنده رئال شده و به رویایش برسد. این احتمال به وضوح در برنامه‌های هالند و اطرافیانش قرار داشت، زیرا در تماس دائمی با باشگاه مادریدی بودند و در مورد وضعیت دقیق قرارداد ستاره نروژی با سیتی اطلاعات لازم را به رئال داده بودند.

با این وجود امکان دیدن هالند در مادرید در آینده، کاملا منتفی نیست، هرچند همه چیز بسیار سخت شده است.

2018365

ورود دزدکی رئال

توانایی های رافائلا پیمینتا، ایجنت هالند، در مذاکرات کاملا شناخته شده است. این او بود که باعث شد هالند قراردادی بسیار سودمند با سیتی امضا کند. قراردادی در آن بندی وجود دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد از تابستان 2024 در ازای مبلغی که به طور دقیق مشخص نیست (150 تا 200 میلیون یورو) راهی یک تیم خارج از لیگ برتر شود. این رقم با گذشت سال‌ها کاهش نیز پیدا می‌کند.

اگر هالند قراردادش را تمدید کند، مسلماً خانم پیمینتا، همان‌طور که روش کار اوست، همچنان دری را برای خروج هالند باز خواهد گذاشت. دری که رئال مادرید همیشه می‌تواند دزدکی از طریق آن وارد شود. سیتی در حال حاضر تحرکاتی برای تمدید با بازیکن نروژی آغاز کرده اما او هنوز نمی‌خواهد برای مذاکره پای میز بنشیند.

2009308

مصائب رئال برای داشتن دو ابرستاره

مشکل مادریدی‌ها در صورت خرید هالند نحوه ترکیب دستمزد دو ابر ستاره‌ای بزرگ مانند هالند و امباپه خواهد بود. اما این نیز درست است که برنابئوی بازسازی شده، منابع اقتصادی جدیدی را برای باشگاه مادریدی فراهم می‌کند (150 میلیون درآمد اضافی از فصل آینده طبق حساب‌های رسمی). به گفته منابع نزدیک به رئال مادرید، باشگاه که نمی‌خواست نظرم موجود در روند پرداختی‌هایش به هم بخورد، با امباپه بر سر دستمزد 15 میلیون یورویی به توافق رسید که نصف دریافتی او از پی اس جی است. برای مثال تنها سه و چهار میلیون یورو بیشتر از وینیسیوس، بلینگام و آلابا.

مسئله حق تصویر

یک مشکل دیگر رئال برای جذب هالند مورد حق تصویر است. او 100 درصد از حق تصویر خود را در سیتی دارد. موضوعی مثل تابو در مادرید که مذاکره با امباپه را نیز به درازا کشاند.

رئال از زمان کهکشانی‌های شماره یک، این حق تصویر را 50/50 با همه بازیکنانش حتی در زمان کریستیانو به اشتراک گذاشته، زیرا آنها نیز از شهرت بهترین باشگاه تاریخ سود می‌برند و به این دلیل، بدیهی است که می‌تواند بازده اقتصادی خاصی داشته باشد. در هر صورت امباپه 80 درصد حق تصویرش را در رئال مادرید خواهد داشت. به وضوح برای به هم رسیدن این دو ابر ستاره بزرگ همه چیز پیچیده شده اگرچه هیچ چیز غیرممکن نیست.

1988582

در هر صورت، منچسترسیتی قبلاً به اطرافیان هالند اطلاع داده است که باید صحبت در مورد تمدید در تابستان امسال آغاز شود. حالا اعلام رسمی شدن قرارداد امباپه با رئال مادرید، دلایل بیشتری را به باشگاه شهر منچستر می‌دهد تا این بازیکن نروژی را متقاعد به تمدید قرارداد کند.

سیتی همه جوره تلاش می‌کند شرایط جدایی هالند و انتقالش به رئال مادرید را در آینده سخت‌تر کند. حتی زمانی که دیگر پپ گواردیولا هم آنجا نباشد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!