اودگارد در مسیر آنری: کاپیتان بازیکن فصل آرسنال


اودگارد در مسیر آنری: کاپیتان بازیکن فصل آرسنال

مارتین اودگارد برای دومین فصل متوالی توسط هواداران آرسنال به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، هواداران توپچی‌ها، کاپیتان تیم را به عنوان بهترین بازیکن در طول فصل 24-2023 انتخاب کردند. اودگارد در حالی که تیم شمال لندنی با اختلاف بسیار کمی قهرمانی لیگ برتر را از دست داد و در نهایت پشت سر منچستر سیتی قرار گرفت، موفق به زدن 8 گل و ثبت 10 پاس گل شد. اودگارد 33 درصد از آرا را به خود اختصاص داد.

ویلیام سالیبا، مدافع میانی، با قرار گرفتن در جایگاه سوم آراء را به خود جلب کرد، در حالی که دکلان رایس پس از درخشش در اولین فصل حضور خود در این باشگاه که تابستان گذشته با انتقالی گران قیمت از وستهام به آرسنال پیوست، به عنوان نفر دوم انتخاب شد.

اودگارد فصل گذشته نیز این جایزه را کسب کرده بود و حالا او تنها پنجمین بازیکنی است که موفق شده است دو بار پیاپی این جایزه را از آن خود کند. او جا پای بازیکنانی همچون لیام برادی، ایان رایت، تیری آنری و بوکایو ساکا گذاشته است.

اودگارد و هم‌تیمی‌هایش در آرسنال امیدوارند پس از دو تلاش نافرجام برای قهرمانی در لیگ برتر، در سال آینده عملکرد بهتری داشته باشند. منچستر سیتی باز هم برای فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی به حساب می‌آید، اما تیم میکل آرتتا همچنان به تکرار یک چالش واقعی برای قهرمان اطمینان دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فصل تاریخی فوتبال ایتالیا در چمپیونزلیگ