این ستاره‌ها، پاسوز تیمشان شدند و حالا نیستند!/ هالند و اودگارد در صدر لیست غایبان یورو 2024


این ستاره‌ها، پاسوز تیمشان شدند و حالا نیستند!/ هالند و اودگارد در صدر لیست غایبان یورو 2024

بازیکنان زیادی به واسطه غیبت تیم ملی‌شان در یورو 2024 غایب خواهند بود.

به گزارش ورزش سه، زمانی که غایبان بیشمار یورو 2024 را مرور می‌کنیم، می‌توانیم نسبت به بازیکنانی که تیم هایشان جواز صعود این مسابقات را کسب نکرده نگرش متفاوتی داشته باشیم. مسابقات کمتر از یک هفته دیگر در آلمان آغاز می‌شود و تنها 24 تیم 26 نفره در این مسابقات حاضر هستند. مشخصا غایبان زیادی خواهند بود که مورد توجه علاقه مندان باشند اما اینجا ترکیبی از بازیکنان آماده‌ای داریم که تیمشان حتی جواز صعود به این تورنمنت را کسب نکرده است.


لوکاس هرادسکی (فنلاند)
عملکرد فوق العاده تیم لورکوزن در فصل گذشته در گروی نام‌های زیادی بود که یکی از آنها لوکاس هرادسکی دروازه‌بان فنلاندی این تیم است. هرادسکی در دوره گذشته مسابقات در این تورنمنت حاضر بود و در شرایطی که 34 ساله شده، بعید است بتواند یک بار دیگر برچسب یورو را روی پیراهنش ببیند.

1873659

کانر بردلی (ایرلند شمالی)
اخرین میراث کلوپ در لیورپول، این مدافع جوان است که عملکرد چشمگیری برای این تیم در این فصل داشت و در شرایطی که تنها 20 سال سن دارد، می‌توانست در این تورنمنت به درخشش ادامه دهد اما بردلی در یورو حاضر نیست.

1985876

بن دیویس (ولز)
تیم ملی ولز دیگر غایب مهم این تورنمنت است و بن دیویس که پس از گرت بیل، رهبر نخست ولز محسوب می‌شود، در این دوره از مسابقات غایب است. دیویس در بازی پلی آف مقابل لهستان گلزنی هم کرد اما ناکامی آنها در حفظ نتیجه سبب شد تا اژدهای سرخ اروپا، در مقدماتی جام ملت‌های اروپا حذف شود.

1765661

ویکتور لیندلوف (سوئد)
حذف سوئد و عدم راهیابی این تیم به یورو 2024، اولین موضوعی بود که توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرده و این مدافع سوئدی که در منچستریونایتد بازی می‌کند، قطعا برای حضور در این دوره از مسابقات انگیزه های زیادی داشت اما این تابستان را باید در خانه و پای تلویزیون بگذراند.

1253600

کاستاس سیمیکاس (یونان)
او شاید فوق ستاره نباشد اما حداقل ثابت کرده که می‌تواند در بزنگاه‌های مهم، به تیمش کمک کند. مدافع کناری یونانی لیورپول این فصل تحت تاثیر بازگشت اندرو رابرتسون به ترکیب، شرایطش تغییر کرده بود اما به هر حال سیمیکاس بهترین بازیکن فوتبال یونان محسوب می‌شود و غیبتش در این تورنمنت مورد بحث خواهد بود.

1749928

اتان امپادو (ولز)
او آن هافبک کلاس جهانی که رسانه‌ها می‌گفتند نبود اما به هر حال حاضر او در 23 سالگی، در یورو 2020، جام جهانی 2022، سری ا ایتالیا، لیگ جزیره و بوندسلیگا بازی کرده تا یک چهره نسبتا باتجربه محسوب شود.

1899634

الیف الماس (مقدونیه شمالی)
مقدونیه شمالی در دوره گذشته تیم خاصی بود. آنها در هر سه بازی شکست خوردند اما در هیچکدام از آن سه بازی، مستحق شکست نبودند. تیمی منظم که پاندف و الماس در راس بازیکنان اثرگذار آنها قرار داشتند و در مجموع در این دوره از مسابقات، الماس هم در لیست غایبان مهم این تورنمنت حضور دارد.

1969810

مارتین اودگارد (نروژ)
نروژ در مقدماتی جام ملت‌های اروپا گروه سختی داشت و این تیم با اسپانیا، اسکاتلند و گرجستان همگروه بود تا در این گروه سخت، خیلی زود حذف شود. اودگارد به عنوان کاپیتان نروژ و آرسنال می‌توانست در آلمان هم به عملکرد خوبش ادامه دهد اما او و هالند اصلی‌ترین غایبان این دوره از مسابقات هستند.

2013206

دژان کولوسفسکی (سوئد)
وینگر سوئدی تاتنهام زیر نظر کونته و پوستکوگلو تبدیل به یک بازیکن توانمند و اثرگذار شده بود و در این پست می‌شد از الانگا نیز استفاده کرد اما مشخصا فصل خوبی که کولوسفسکی پشت سر گذاشت، باعث می‌شود او از هموطنش جلو بزند.

1689749

الکساندر ایساک (سوئد)
نبود زلاتان در تیم ملی سوئد محسوس بود و این به معنای یک تعطیلات تابستانی در استکهلم برای بازیکنان این تیم است. ایساک به عنوان مهاجم سوئدی نیوکاسل از این قاعده مستثنی نیست و جای خالی او احساس می‌شود.

2006282

ارلینگ هالند (نروژ)
اصلی ترین دلیلی که یک ناکامی بزرگ در کارنامه حرفه‌ای هالند محسوب می‌شود، مسابقات ملی است. او در مرحله مقدماتی 6 گل به ثمر رساند مهاجم سیتیزن‌ها، تلاشش ثمره‌ای نداشت تا امباپه از غیبت رقیبش لذت ببرد. هالند تمام ذهنیتش معطوف به این است که نروژ یکی از 48 تیم حاضر در جام جهانی 2026 باشد و این غیرقابل تصور است که این مهاجم غول پیکر فوتبال اروپا، در یک تورنمنت ملی دیگر نیز غایب باشد.

2006431

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !