آرتتا ستاره محبوب را به آرسنال برمی‌گرداند


آرتتا ستاره محبوب را به آرسنال برمی‌گرداند

سانتی کاسورلا، اسطوره باشگاه آرسنال، فاش کرد که با میکل آرتتا در مورد بازگشت رویایی به این باشگاه صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاسورلا بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۸ برای تیم آرسنال بازی می‌کرد و علی رغم عملکرد خوبش، در نهایت مجبور شد که به علت مصدومیت، این باشگاه را ترک کند. او با اینکه ۳۸ ساله است، همچنان به بازی کردن ادامه می‌دهد و به دنبال صعود به لالیگا با رئال اوویه‌دو از طریق پلی‌آف است. آن‌ها قبل از بازی نهایی برای تعیین تیم صعودکننده، در نیمه‌نهایی دو بازی رفت و برگشت مقابل ایبار در پیش دارند. او حالا فاش کرده است که در‌های بازگشت تماشایی به توپچی‌ها به روی او باز است.

کاسورلا به اسکای اسپورت گفت: «علاقه ویژه‌ای به آرسنال دارم. شش سال فوق‌العاده را در آنجا سپری کردم و می‌دانم که مردم آنجا چقدر مرا دوست دارند. البته، خوش‌شانس بودم که با میکل آرتتا هم‌تیمی بودم و حالا او سرمربی است. در این مورد صحبت‌هایی با او داشتیم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی کمک به این باشگاه، اوویه‌دو، و ادامه لذت بردن از فوتبال به عنوان بازیکن است.

بعد از آن، خواهیم دید که آینده چه چیزی برای من رقم می‌زند. واضح است که آرسنال باشگاهی است که همیشه دربهای بازگشت به روی من باز گذاشته است. اما در حال حاضر، با پلی‌آف‌ها و تلاش برای لذت بردن از آخرین روزهای دوران بازیگری‌ام، به اندازه کافی دغدغه دارم.»

تمرکز کاسورلا صرفاً روی کسب سهمیه صعود با اوویه‌دو است. پس از آن، بازگشت رویایی به شمال لندن ممکن است در صورت بازنشستگی یا ادامه بازی‌اش، همچنان در دسترس باشد.

1002638

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !