بازگشت کازورلا؟/ آرتتا پیشنهاد جذابی داد ولی باید فکر کنم


بازگشت کازورلا؟/ آرتتا پیشنهاد جذابی داد ولی باید فکر کنم

سانتی کازورلا از سوی میکل آرتتا پیشنهادی برای پیوستن به کادر فنی آرسنال دریافت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، سانتی کازورلا که بین سال‌های 2012 تا 2018 بازیکن آرسنال بود و در میان هواداران باشگاه نیز محبوبیت زیادی داشت، ممکن است به جمع توپچی‌ها برگردد ولی این بار به عنوان مربی. او از پیشنهاد میکل آرتتا به خودش خبر داد اما گفت که نیاز به فکر کردن برای پاسخ نهایی دارد.

سانتی کازورلا در 39 سالگی دوران پایانی فوتبال خود را سپری می‌کند و در حال حاضر برای رئال اویدو، در دسته دوم اسپانیا، بازی می‌کند؛ تیمی که در پلی آف، برای بازگشت به لالیگا می‌جنگد.

2031722

برای تحقق این امر، اویدو باید ایبار را پس از تساوی بدون گل شب گذشته در بازی رفت، شکست دهد. بازی برگشت هفته بعد در زمین ایبار برگزار خواهد شد.

در حال حاضر، این چیزی است که بازیکن اسپانیایی روی آن تمرکز کرده است. او در مورد شایعات بازگشت به آرسنال به عنوان مربی گفت: «بله، به اندازه کافی خوش شانس بودم که با میکل آرتتا هم تیمی باشم و اکنون او سرمربی آرسنال است. ما صحبت‌هایی در مورد احتمال پیوستن به کادر فنی او داشتیم. یک پیشنهاد جذاب اما در حال حاضر تمرکز من روی اویدو و ادامه لذت بردن از فوتبال به عنوان یک بازیکن است.»

با این حال، کازورلا این احتمال را برای آینده نزدیک باز گذاشت: «سپس خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و نیاز به فکر کردن دارم. آرسنال همیشه درهای بازگشت من را باز گذاشته و ببینیم چه می‌شود.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فصل تاریخی فوتبال ایتالیا در چمپیونزلیگ