ادعای عجیب بولت: شانس آوردیم سیتی قهرمان شد


ادعای عجیب بولت: شانس آوردیم سیتی قهرمان شد

اوسین بولت، اسطوره دنیای دو و میدانی و المپیک، با وجود علاقه به منچستریونایتد از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر خوشحال است.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فصل گذشته پس از رقابتی نزدیک با آرسنال و لیورپول در نهایت موفق شد بار دیگر عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را به دست آورد و برای چهارمین بار متوالی این جام را با خود به خانه ببرد تا رکورد جدیدی را به ثبت رسانده باشد.

این موفقیت در حالی برای شاگردان پپ گواردیولا رقم خورد که منچستریونایتد در سوی دیگر نتوانست در جمع مدعیان جایی داشته باشد و در نهایت این فصل را با قرار گرفتن در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی به پایان برد اما توانست با پیروزی برابر سیتی در جام حذفی قهرمان شود.

1649015

بولت در گفت‌وگو با تاک اسپورت درباره شرایط این فصل اظهار داشت: «خوشحالم که توانستیم در اروپا حضور داشته باشیم. همه از من می‌پرسند که از بین سیتی و آرسنال دوست داشتم کدام تیم قهرمان شود و جواب من سیتی است. همه تعجب می‌کنند و دلیل این انتخاب را می‌پرسند.

من تعداد بسیار زیادی از هواداران آرسنال را می‌شناسم و می‌دانم که وقتی آنها در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند خیلی صحبت می‌کنند و من بارها به آنها گفته بودم که هنوز جامی را به دست نیاورده‌اند. تصور کنید که اگر آنها واقعا قهرمان شوند چه اتفاقی رخ خواهد داد. من ترجیح می‌دادم سیتی قهرمان شود تا آرسنال چون هواداران آنها بچه هستند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


برای تابستان امسال با گوشواره‌های نامتقارن وارد میدان شوید!