رکوردداران هت‌تریک در جهان فوتبال / رونالدو و یک رکورد خارق‌العاده دیگر، مسی در تعقیب!


رکوردداران هت‌تریک در جهان فوتبال / رونالدو و یک رکورد خارق‌العاده دیگر، مسی در تعقیب!

هت‌تریک کردن یک اتفاق خاص برای هر بازیکن محسوب می‌شود و ستارگان زیادی هستند که به این اتفاق عادت کردند.

به گزارش "ورزش سه"، اگر چه فوتبال یک ورزش دسته جمعی است اما همیشه برخی از نفرات با حضورشان تفاوت ایجاد کردند و به ویژه بازیکنانی که در نقش گلزن ظاهر می‌شوند، خودشان را تبدیل به محبوب‌ترین بازیکن محبوب‌ترین ورزش جهان می‌کند.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سال‌های متمادی چشمگیرترین رقابت را داشتند و با حفظ قدرت و جایگاه شخصیتی خود، در این سطح از مسابقات خودشان را به شدت خاص نشان داده‌اند. در این مطلب که نگاهمان به تعداد هت‌تریک‌های بازیکنان است، متوجه می‌شویم که منطقی است رونالدو و مسی با درخشش‌هایی که داشتند، علاوه بر افتخارات و عناوین فلزی، از نظر گلزنی هم در بسیاری از مواقع مورد توجه مردم بودند.

کریم بنزما 11 هت‌تریک
مهاجم فرانسوی با یازده هت‌تریک، در رده دهم این لیست است که مختص به بازیکنان شاغل در فوتبال جهان است. در واقع این مهاجم سابق رئال مادرید که سال‌های زیادی را در این تیم گذرانده، اکنون بازیکن الاتحاد شده و زدن یک گل هم تبدیل به یک رویای دور شده است.

2031842

ادینسون کاوانی 13 هت‌تریک
مهاجم اروگوئه‌ای بوکا جونیورز که سالیان سال در سطح اول فوتبال اروپا پیراهن تیم‌های بزرگی چون پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و ناپولی را به تن کرد، با 13 هت‌تریک در رده بعدی ایستاده است.

2031840

کیلیان امباپه 16 هت‌تریک
این مهاجم فرانسوی که در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار دارد، قطعا فکرش مشغول این است که در ادامه این تعداد را هم بیشتر کند.

2031839

هری کین 19 هت‌تریک
او احتمالا حاضر بود یک بار هم هت‌تریک نمی‌کرد، اما به جایش یک افتخار باشگاهی کسب می‌کرد.

2031841

نیمار 21 هت‌تریک
نیمار ستاره برزیلی فوتبال جهان که مدت زیادی است از این ورزش دور است، خاطرات زیادی برای علاقه‎‌مندان به جا گذاشت اما کاش مهاجم برزیلی می‌توانست مثل گذشته برای تیم‌هایش سنگ تمام بگذارد.

2031835

ارلینگ هالند 22 هت‌تریک
او شب گذشته با هت‌تریک برابر کوزوو، جایگاه پنجم این لیست را تصاحب کرد و مشخصا غول نروژی در ذهنش این است که حداقل در این آمار از امباپه پیشی بگیرد و در دوئل نسل جدید فوتبالیست‌های جهان، تعداد هت‌تریک‌هایش یک امتیاز مثبت برای او باشد.

2031838

رابرت لواندوفسکی 30 هت‌تریک
فوق ستاره لهستانی در 35 سالگی به سر می‌برد و از زمان حضور در بارسلونا، نتوانسته ذره‌ای از آمارش در بوندسلیگا را تکرار کند اما مشخصا لواندوفسکی همیشه در زمینه گلزنی جزء نفرات برتر تاریخ خواهد بود.

2031836

لوئیس سوارز 32 هت‌تریک
با دو هتریک دیگر لوا این رتبه را از سوارز می‌گیرد، ولی او خودش هم در اینتر میامی مشغول است و بازی در آمریکا یک فرصت خاص برای او خواهد بود.

2031832

لیونل مسی 57 هت‌تریک
بهترین بازیکن تاریخ به نظر بسیاری از کارشناسان، در اینتر میامی و در تیم ملی آرژانتین این شانس را دارد تا تعداد هتریک‌هایش را بیشتر کند اما مشخصا رسیدن به رونالدو در این آمار یک اتفاق دشوار است.

2031833

کریستیانو رونالدو 66 هت‌تریک
این بازیکن 39 ساله پرتغالی، در طول دوران قهرمانی خود رکوردهای زیادی داشته و بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید و تیم ملی پرتغال است. با این حال حضور در النصر و کیفیت پایین برخی از تیم‌ها باعث شده این آمار از دسترس مسی نیز خارج شود.

2031834

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !