هالند بی‌خیال یورو، فقط عشق و حال! (عکس)


هالند بی‌خیال یورو، فقط عشق و حال! (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره منچستر سیتی، در تعطیلات تابستانی با نقش‌آفرینی به عنوان دی‌جی در ماربیا در حال خوش گذرانی است.

به گزارش "ورزش سه"، هالند، 23 ساله، با زدن 38 گل در تمامی رقابت‌های این فصل، برای دومین سال متوالی قهرمانی لیگ برتر را برای سیتیزن‌ها به ارمغان آورد. در حالی که هم‌تیمی‌های او در سیتی مانند کوین دی بروینه، برناردو سیلوا و کایل واکر برای شرکت در یورو 2024 راهی آلمان شدند، این گلزن نروژی با توجه به عدم راهیابی کشورش به این تورنمنت، از فرصت استفاده کرد و در اسپانیا به خوشگذرانی پرداخت.
هالند به همراه گروهی از دوستانش در حال خوش‌گذرانی در ماربیا دیده شدند و مشخص بود که از زندگی در اسپانیا لذت می‌برند. هالند با موهای بلوند بلند همیشگی‌اش در کنار دی‌جی آنخل سانچز در رستوران پلایا پادره به خوشگذرانی مشغول بود. با پخش شدن موسیقی، هالند با لبخندی شیطنت‌آمیز تمام شب را به رقص گذراند. این گلزن حتی پشت میز دی‌جی هم رفت و با تشویق دوستانش، هنر دی‌جی‌گری را امتحان کرد. هالند امیدوار است که این تفریح تابستانی او را برای فصل جدید آماده کند.

2042267

با وجود به ثمر رساندن 38 گل در این فصل، او گاهی اوقات به دلیل عدم عملکرد خوب در چند باخت سیتی مورد انتقاد قرار گرفت. این انتقادها با انتقاد شدید روی کین، کارشناس سرشناس فوتبال، در ماه مارس پس از تساوی بدون گل مقابل آرسنال به اوج رسید. او هالند را "بازیکن سطح لیگ دو" خطاب کرد. همچنین هالند نتوانست به سیتی در تکرار سه‌گانه‌ی قهرمانی کمک کند، زیرا تیم پپ گواردیولا در چمپیونزلیگ و جام حذفی ناکام ماند.
با این حال، هالند همچنان نقش مهمی در کسب چهارمین قهرمانی پیاپی سیتی ایفا کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !