تمجید آگوئرو: / هالند نه، این ستاره کامل‌ترین بازیکن سیتی است!


تمجید آگوئرو: / هالند نه، این ستاره کامل‌ترین بازیکن سیتی است!

سرخیو آگوئرو، اسطوره منچستر سیتی، در مصاحبه جدیدی از فیل فودن تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو که دوران درخشانی در منچستر سیتی داشته و با نمایش‌های درخشانش در این باشگاه تبدیل به اسطوره آنها شده، معتقد است فیل فودن آینده بزرگی در این تیم منچستری دارد.

فودن از آکادمی منچستر سیتی راهش را به تیم اصلی پیدا کرد و توانست خیلی زود اعتماد پپ گواردیولا را به‌دست بیاورد. با اینکه او فصل قبل بازی‌های زیادی را روی نیمکت سیتیزن‌ها نشست، اما بازگشت قدرتمندی داشت و در فصل ۲۴-۲۰۲۳ به‌عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

در میان تمجیدهای فراوان از او، آگوئرو هم وادار به تحسین از این وینگر شد. ستاره سابق سیتی در مصاحبه جدیدی در مورد او گفت: «بدون شک فیل فودن بازیکن موردعلاقه من در منچستر سیتی است. وقتی که او برای اولین بار با تیم اصلی تمرین کرد، کیفیت، استعداد و انگیزه‌اش را در همان سن کم دیدم. من دوست دارم دوباره او را از نزدیک ببینم زیرا فکر می‌کنم او آینده بزرگی در منچستر سیتی دارد و معتقدم که امروز او کامل‌ترین بازیکن سیتی است.

اگر به من بگویید کدام بازیکن است که می‌تواند برای سال‌ها در منچستر سیتی بدرخشد و آینده درخشانی داشته باشد، من فیل فودن را انتخاب می‌کنم.»

2042331

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!