حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: سپاه و بسیج هزینه اشخاص و احزاب نمی‌شوند


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی: سپاه و بسیج هزینه اشخاص و احزاب نمی‌شوند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه در عرصه انتخابات، سپاه و بسیج به هیچ عنوان هزینه اشخاص و احزاب نمی‌شوند، گفت: ما در عرصه انتخابات، رسالت بیان شاخص‌ها و روشنگری داریم و انتخاب مصداق با مردم خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در همایش «پیش‌برندگی انقلاب اسلامی» از شجره طیبه بسیج به عنوان ظرفیتی بی‌بدیل از انسان‌های دارای ایمان، انگیزه، توکل و اخلاص نام برد و اظهار داشت: یکی از عوامل توفیقات شهید رئیسی در خدمت به ملت، محور قرار دادن رضایت خداوند متعال در همه امور و توکل به پروردگار و توسل به ائمه معصومین بود.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جامعه ولایی و زنده آن است که همچون حماسه عاشورا، مصیبت را به فرصت تبدیل می‌کند، افزود: پس از مصیبت کربلا در سال ۶۱ هجری قمری، جهان شاهد شکل‌گیری حماسه عظیم حسینی بود.


وی در ادامه گفت: شاهد بودیم که پس از شهادت سردار «زاهدی» و همراهانش در ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه، حماسه «وعده صادق» رقم خورد؛ حماسه‌ای که می‌توانیم از آن به عنوان «انقلاب سوم» تعبیر کنیم و هنوز دستاورد‌های این حماسه بزرگ به خوبی برای مردم تبیین نشده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به تشییع میلیونی شهدای خدمت در شهر‌های مختلف عنوان کرد: اشک‌هایی که در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان شهیدش ریخته شد، قطعاً بر درجات این شهدا خواهد افزود؛ شهدای خدمت هم در زمان حیات و هم با شهادت‌شان، زمینه‌ساز هدایت مردم شدند.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی «برخورداری از نعمت ولایت»، «بصیرت» و «روحیه جهادی» را از مؤلفه‌های فرصت‌ساز توصیف و خاطرنشان کرد: به فضل الهی، نظام مقدس جمهوری اسلامی از این نعمات بهره‌مند است که می‌بایست بابت آن، خدا را شاکر باشیم.


روند افول رژیم صهیونیستی به مسئله اول جهان تبدیل شده است
وی سپس با اشاره به قدرت گرفتن روزافزون جبهه مقاومت گفت: امروز شاهد هستیم که دولت‌ها و ملت‌ها برای نزدیک شدنِ بیش از پیش به ایران اسلامی و همکاری با کشو‌ر ما، با یکدیگر مسابقه گذاشته‌اند و رژیم صهیونیستی از اقبال کشور‌ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران بسیار عصبانی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در حالی که شعار‌های انقلاب اسلامی دنیا را فرا گرفته و جبهه مقاومت با امید و انگیزه در حال حرکت رو به جلو است، می‌بینیم که دولتمردان و حکمرانان آمریکایی، حتی در کشور خودشان هم منزوی شده‌اند. امروز در دانشگاه‌ها و خیابان‌های آمریکا و کشور‌های اروپایی، فریاد عدالت‌خواهی را از زبان دانشجویان و اساتید آمریکایی می‌شنویم.


وی با بیان اینکه فرهنگ لیبرال‌دموکراسی و مکتب غرب در حال سقوط است و هیچ کشوری از ارتباط با آمریکا افتخار کسب نمی‌کند، افزود: امروز روند افول و سقوط رژیم اشغالگر قدس تسریع و فلسطین به مسئله اول جهان تبدیل شده است.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در ادامه با برشماری ویژگی‌های برجسته اخلاقی و کاریِ شهید «امیرعبداللهیان» گفت: حضور مقتدرانه و عزتمندانه جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های جهانی با مجاهدت‌های شهید امیرعبداللهیان شتاب بسیار زیادی گرفت و این شهید والامقام توانست به خوبی میان «دیپلماسی» و «مقاومت» پیوند برقرار کند.


وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طی ۴۵ سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته، اما در هیچ مقطعی دچار توقف نشده است.


شهید رئیسی شاگرد محض ولایت بود
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی خدامحوری، ولایتمداری، تکلیف‌گرایی و عمل جهادی خستگی‌ناپذیر را از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی توصیف کرد و با اشاره به برخی دستاورد‌های دوران ریاست جمهوری وی گفت: احیای بیش از ۹ هزار کارخانه و واحد صنعتی تعطیل یا نیمه‌تعطیل، بیمه رایگان بیش از هفت میلیون نفر از جمله دستاورد‌های ۳۳ ماه خدمت رئیس جمهور شهید بود.


وی افزود: در دولت شهید رئیسی شاهد بودیم که رفع محرومیت از نقاط مختلف کشور شتاب زیادی گرفت، تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان چند برابر شد و مبارزه قاطعانه با فساد، سرعت بیشتری یافت؛ همچنین بسیاری از دستاورد‌های دولت شهید رئیسی را چند سال دیگر می‌توانیم مشاهده کنیم.


نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شهید رئیسی ثابت کرد که هم می‌توان انقلابی بود و هم با منطق و از موضع اقتدار و با روحیه انقلابی مشکلات را حل کرد؛ یکی از مصادیق این گزاره، تحول در تعامل با کشور‌های همسایه در دولت رئیس جمهورِ شهید بود.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه شهید رئیسی مکتب سربازی را در حکمرانی نهادینه کرد، گفت: شهید رئیسی شاگرد محض ولایت بود؛ او خود را سرباز ولایت می‌دانست و اعتقاد داشت که بهترین راه برای تقرب به پروردگار متعال، خدمت به مردم است.


نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه تأکید کرد: باید تلاش کنیم طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، حماسه تشییع شهید رئیسی را با حماسه‌آفرینی پای صندوق‌های رأی تکمیل کنیم و بدون تردید حضور اقتدارآفرین اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات شود.


حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در پایان با تأکید بر اینکه در عرصه انتخابات، سپاه و بسیج به هیچ عنوان هزینه اشخاص و احزاب نمی‌شوند؛ گفت:سپاه و بسیج به انقلاب اسلامی تعلق دارند. ما در عرصه انتخابات، رسالت بیان شاخص‌ها و روشنگری داریم و انتخاب مصداق با مردم خواهد بود./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فکرشو نمی کردم که شوهرم آن موقع روز به خانه بیاد و مچم را هنگام...!