آنچه باید درباره سریال 90 شبی علی مشهدی بدانید!


آنچه باید درباره سریال 90 شبی علی مشهدی بدانید!

کارگردان سریال «بدل» قرار است مجموعه تلویزیونی‌ جدیدی را آغاز کند که مخاطب را به یاد همان طنزهای ۹۰ شبی می‌اندازد.

به گزارش آموزش و سرگرمی وقت صبح، نام علیرضا مسعودی به عنوان نویسنده بسیاری از سریال‌های کمدی ماندگار تلویزیون دیده می‌شود؛ از قرارگاه مسکونی و ساعت خوش گرفته تا سه دونگ سه دونگ و آقا و خانم سنگی و سه در چهار؛ او با استندآپ‌های خندوانه بیشتر سرزبان‌ها افتاد.

بسیاری از دوستانش او را علی مشهدی می‌خوانند؛ بعد از «آخر خط»، «نوروز رنگی» را به تلویزیون آورد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. قرار بود فصل دیگر این سریال ساخته شود که به تعبیر خودش به جایی نرسید در نتیجه موضوع «همساده» شبکه نسیم پیش آمد.

مدتی این کار ترکیبی- نمایشی در فضای رسانه‌ای مطرح بود که با نمایش و بازی بازیگران قرار است شخصیت‌های حرفه‌ای مشاغل با حضور تماشاچیان داخل صحنه مطرح شوند و از شبکه نسیم دیدنی شود. علی مسعودی گرداننده این برنامه بود و کسی که کوچه اقاقیا را نوشت و «آرماندو» و «بزنگاه» را بازی کرد.

اما «همساده» ساخته نشد تا پایِ علیرضا مسعودی را به ساخت سریال «بدل» باز کند. سریالی که تنها چند قسمت آن روی آنتن رفت و او در جدیدترین گفت‌وگویی که داشت به این نکته اشاره کرد «نه موضوع نامگذاری رضا عطاران بود و نه عدم تمایل شبکه سه و نه موارد دیگر؛ برخی واقعاً مغرضانه درباره اتفاقات گمانه‌زنی می‌کنند. اتفاقاً عدم پخش سریال لطفی بود که به ما انجام شد، چرا که پخش نامنظم سریال به ما آسیب می‌زند.»

با این اوصاف خبر می‌رسد که علیرضا مسعودی یا همان علی مشهدی قرار است سریال جدیدی را در مقامِ کارگردانی آغاز کند. او درباره جزئیات این سریال گفت: در حال گفتگو و مذاکره هستیم تا یک سریال سیت‌کامی ۹۰ شبی را با مرکز سیمرغ صداوسیما آغاز کنم. خیلی به این قالب طنز علاقه دارم و یادِ آن ۹۰ شبی‌های نوستالژی و خاطرانگیز را برایم تداعی می‌کند. از طرفی به واسطه ساخت چنین سریال‌هایی می‌توان چند چهره جوان و مستعد معرفی کرد.

وی افزود: این سریال کمدی اجتماعی خواهد بود که احتمالاً لوکیشن ثابت داشته باشیم.

منبع: فرارو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پاسخ به سوالات پر تکرار ایردراپ همستر