این ستاره باعث شد رئال قید هالند را بزند!


این ستاره باعث شد رئال قید هالند را بزند!

ارلینگ هالند به عنوان "کهکشانی" آینده رئال مادرید مطرح شده بود، اما علاقه مادریدی‌ها به ستاره منچسترسیتی کاهش یافته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان، همواره به دنبال جذب بهترین بازیکنان جهان است. از زمانی که فلورنتینو پرز رئیس باشگاه شد، این مدل جذب بازیکن در سانتیاگو برنابئو وجود داشته است. رئال مادرید پیش از این بازیکنانی مانند زین‌الدین زیدان، رونالدو، لوئیس فیگو، دیوید بکام، کریستیانو رونالدو و کاکا را به خدمت گرفته است و کیلیان امباپه به تازه‌ترین فوق ستاره جهانی تبدیل شده که انتقالش به پایتخت اسپانیا قطعی شده است. در مورد هالند نیز گمانه زنی‌های زیادی در مورد انتقال او به رئال مادرید در برهه‌ای از زمان وجود داشت.

او در حال حاضر با قهرمان لیگ برتر قرارداد دارد، اما بندهایی در قراردادش در ورزشگاه اتحاد وجود دارد که می‌تواند فعال شود. با توجه به گزارش اسپورت، رئال مادرید دیگر عجله‌ای برای بررسی این گزینه‌ها و جذب هالند در کنار امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو ندارد.

دلیل این امر این است که آنها همچنین پدیده جوان برزیلی، اندریک، را در راه دارند و با نزدیک شدن به 18 سالگی او، توافقی برای جذب این ستاره آمریکای جنوبی در حال انجام است. رئال مادرید تنها در صورتی که این نوجوان با استعداد در اروپا عملکرد ضعیفی داشته باشد، دوباره توجه خود را به سمت هالند معطوف خواهد کرد؛ خبری که در منچستر با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!