سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه


سقوط مرگبار زن 60 ساله به عمق 30 متری چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ زنی ۶۰ ساله درپی سقوط به عمق ۳۰ متری چاهی در جنوب تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت ۱۷:۰۹ عصر امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مخصوص و دستگاه هوارسان به محل حادثه واقع در خیابان مختاری شرقی، خیابان اشجعی اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان ظرف مدت زمان سه دقیقه در محل حاضر شدند، گفت:‌با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک منزل دو طبقه قدیمی رخ داده و در قسمت حیاط آن چاهی خشک به عمق حدود ۳۰ متر حفر شده است. ظاهرا مالکان این منزل قصد تخریب و نوسازی این خانه را داشته و چاه مذکور را نیز برای آزمایش خاک حفر کرده بودند. اما همچنان افرادی در این خانه ساکن بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه زنی ۶۰ ساله به عمق ۳۰ متری این چاه سقوط کرده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل و استقرار کارگاه نجات، به عمق چاه رفته و این زن را از داخل چاه خارج کردند. متاسفانه با تحویل این فرد به عوامل اورژانس مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۱۸:۲۴ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

وی با اشاره به این حادثه به مردم هشدار داد که اولا تا جای ممکن آزمایش خاک را زمانی انجام دهند که دیگر فردی در محل ساکن نیست و علاوه بر آن حتما از یک درپوش مناسب برای چنین چاه‌هایی استفاده کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فوری / کارت‌های امروز همستر کامبت 25 خرداد / 5 میلیون سکه رایگان بگیرید !