شکایت از بیمارستان روانی به دلیل مرگ یک مرد


شکایت از بیمارستان روانی به دلیل مرگ یک مرد

فرزندان مرد ۶۰ ساله‌ای که حین درمان در یک بیمارستان روانی جانش را از دست داده بود، از این بیمارستان به دلیل ضرب و جرح و فوت پدرشان شکایت کردند.

چند روز قبل مرگ مرد میانسالی در بیمارستان به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز شد و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد میانسال از یک بیمارستان روانی به آن بیمارستان منتقل شده و لحظاتی بعد هم جانش را از دست داده است.

همزمان با مرگ مرد میانسال، خانواده وی از کادر درمان بیمارستان روانی شکایت کرده و مدعی شدند که پدرشان به خاطر مشکلاتی روحی و روانی که داشت، در بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و بستری شده بود. روز حادثه با آنها تماس گرفته و اظهار داشتند که حال پدرشان وخیم است و او را به بیمارستان برده‌اند.

زمانی که فرزندان وی به بیمارستان رفتند، با خبر فوت پدرشان روبه‌رو شدند، اما از آنجا که روی بدن او آثار جراحات دیده شد و به نظر می‌رسید از سوی کادر درمان مرکز روانی به وجود آمده باشد، از آنها شکایت کردند.

شکایت از بیمارستان روانی به دلیل مرگ یک مرد

با شکایت خانواده مرد ۶۰ ساله، تحقیقات از مسئولان مرکز روانی صورت گرفت، اما آنها مدعی شدند که آثار جراحات یا ناشی از درگیری با سایر افرادی است که در مرکز روانی بستری بودند یا وی خودزنی کرده است.

با توجه به شکایت خانواده این مرد، به دستور بازپرس جنایی، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ و بررسی اظهارات مسئولان مرکز روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتشار نتایج عجیب یک نظرسنجی درباره خیانت