اقدامات و خدمات دولت رئیس جمهور شهید به اطلاع مردم رسانده شود


 اقدامات و خدمات دولت رئیس جمهور شهید به اطلاع مردم رسانده شود

به گزارش رکنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد صائبی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه ماهانه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران که در دانشگاه علوم...

به گزارش رکنا و بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محمد صائبی صبح جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه ماهانه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان تهران که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مجتمع فرهنگی و اجتماعی امام علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: این نشست با حضور مدیران روابط عمومی فرمانداری‌ها و هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران برگزار شد.

وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم مطروحه در این نشست ارائه گزارش خدمات سه ساله دولت خدمت رسان با توجه به فعالیت‌هایی که همه دستگاه‌ها داشته اند، بود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به اینکه اقدامات، افتتاح‌ها، فعالیت‌ها و موضوعات مختلف در طول سه سال دولت خدمت، باید برای مردم تبیین شوند، گفت: اقدامات و خدمات دولت رئیس جمهور شهید توسط مدیران روابط عمومی ضمن اطلاع رسانی به مردم به صورت گزارش در فضای مجازی نیز نمایش داده شود، تا با آگاهی مردم از عملکردها و دستاوردها نوعی امید آفرینی نیز ایجاد شود.

مشاور استاندار تهران بر ضرورت آمادگی دستگاه‌ها برای تشویق مردم در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها در این حوزه نقش مهمی را ایفا می‌کند.

صائبی در ادامه به تقدیر از فرمانداری‌های منتخب، عوامل فعال و دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم در انتخابات دوره اول و دوم همکاری داشتند، اشاره کرد و افزود: در این راستا طی نشست مذکور مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، شهرستان‌های استان تهران، شبکه تهران و رادیو تهران و سازمان ثبت احوال به دلیل ارتباط مناسب با کمیته اطلاع رسانی تقدیر شدند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران با تاکید بر اینکه موضوع آموزش روابط عمومی‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز به طور جدی در حال پیگیری است، گفت: در این خصوص علاوه بر جلسات ماهانه که توسط استانداری تهران برگزار می‌شود، آموزش‌هایی هم با هماهنگی فنی حرفه ای و دیگر مراجعی که در حوزه آموزش و روابط عمومی می‌توانند اقدامی انجام دهند، توسط کمیته آموزش شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی حوزه آموزش مدیران ارشد نیز اشاره کرد و گفت: این آموزش‌ها به صورت پهنه‌ای در استان تهران در فرمانداری‌ها برگزار خواهد شد تا افرادی که در آموزش‌های تخصصی حوزه روابط عمومی نیاز به آموزش و باز آموزی دارند بتوانند از این آموزش‌ها بهره مند شوند.

بر اساس این گزارش در این نشست که با هماهنگی فراجا و با حضور سرهنگ «داوود معظمی گودرزی»، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ و سرهنگ «علی همه خانی»، معاون اجتماعی پلیس پایتخت، برگزار شده بود، یک دوره آموزشی «آشنایی با تهدیدات فضای مجازی و سایبری» نیز برگزار شد، که طی آن مدیران روابط عمومی با تهدیدات تلفن همراه و سایت ها آشنا و موارد مهم توسط مسؤولان گوشزد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!