جاده چالوس تا چه زمانی مسدود است + آخرین وضعیت جاده های شمال تهران در گفتگوی اختصاصی رکنا


جاده چالوس تا چه زمانی مسدود است + آخرین وضعیت  جاده های شمال تهران در گفتگوی اختصاصی رکنا

سرهنگ مظفر بخشی فرمانده پلیس راه آزادراه تهران- شمال در خصوص آخرین وضعیت جاده چالوس به رکنا گفت: با توجه به سیلاب پنج شنبه عصر مسیر شمال به جنوب و بالعکس مسدود شده و عملیات...

سرهنگ مظفر بخشی فرمانده پلیس راه آزادراه تهران- شمال در خصوص آخرین وضعیت جاده چالوس به رکنا گفت: با توجه به سیلاب پنج شنبه عصر مسیر شمال به جنوب و بالعکس مسدود شده و عملیات برای بازسازی این مسیر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: عملیات راهداری برای بازسازی مسیر ادامه دارد و با توجه به اینکه احتمال ریزش کوه نیز وجود دارد مسیر شمال به جنوب و بالعکس تا عصر امروز مسدود است.

آخرین وضعیت از جاده های شمال

محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (رفت و برگشت) مسدود و محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا زیار و ترافیک نیمه سنگین مسیر جنوب به شمال محدوده آب اسک و در آزادراه پردیس–تهران محدوده جاجرود ترافیک سنگین است.

همچنین، در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده پل دلیچایی ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی‌اند.

سایر محورهای مواصلاتی کشور، آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک، محور شهریار - تهران در برخی مقاطع و در آزادراه ساوه - تهران محدوده رضی آباد ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و برخی از محورهای استان گلستان با بارش باران همراه است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک عمر اشتباه استراحت می کردید!