کوثری اظهارات ابتکار را بداخلاقی سیاسی خواند


کوثری اظهارات ابتکار را بداخلاقی سیاسی خواند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اظهارات اخیر خانم ابتکار نوعی بداخلاقی سیاسی است و کسانی که قصد روایت‌های این چنین مسائلی را دارند باید در وهله اول به مطالب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در روز چهاردهم خردادماه توجه داشته باشند تا دچار اشتباه نشوند.

اسماعیل کوثری در واکنش به اظهارات اخیر معصومه ابتکار که مدعی شده بود با شهادت رئیس جمهور راه انسداد سیاسی باز شد، بیان کرد: برخی‌ها احساس می‌کنند که باید ورای افراد دیگر صحبت کنند فلذا توجه به مسائل کلان کشور ندارند و بیشتر می‌خواهند مطالب خود را بیان کنند. نتیجه این می‌شود که این چنین مسائلی را مطرح می‌کنند که بعد از شهادت رئیس‌جمهور انسداد سیاسی باز شده است. در حالی که اصلا اینگونه نیست و ما فقط یک انسان خدمتگزار و یک انسان خادم را از دست داده‌ایم.

وی در ادامه اظهار کرد: روال نظام جمهوری اسلامی از ابتدا مشخص بوده است. اینکه بگوییم در مقطعی انسداد ایجاد شده و در مقطع بعدی انسداد باز شده است، اصلا اینگونه نیست. این‌ها برداشت‌های غلط و غیر اخلاقی افراد است. مگر در هشت سال گذشته دولت در اختیار چه کسانی بود. این مردم هستند که مشخص می‌کنند که در هر دوره‌ای چه کسانی سکان اداره کشور را در دست بگیرند.

کوثری

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این نوعی بد اخلاقی سیاسی است و کسانی که قصد روایت‌های این چنین مسائلی را دارند باید در وهله اول به مطالب و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در روز چهاردهم خردادماه توجه داشته باشند تا دچار اشتباه نشوند.

کوثری در پایان گفت: رهبری تاکید کردند که باید همه اخلاق مدار باشند. این توصیه را باید همه احزاب و جریان‌های سیاسی در فضای رقابتی سرلوحه کار خود قرار دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رسوایی مدیر و خانم منشی لو رفت ! / مهسا و پلیس شوکه شدند !