نجباء عراق سفیر آمریکا را تهدید کرد


نجباء عراق سفیر آمریکا را تهدید کرد

یک مقام ارشد جنبش نجباء در پاسخ به اظهارات مداخله‌جویانه سفیر جدید آمریکا در عراق، به وی اخطار داد.

در حالی که عملیات‌های مقاومت اسلامی عراق علیه اشغالگران صهیونیست، در چهارچوب حمایت از نوار غزه همچنان با قاطعیت ادامه دارد، «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی جنبش نجباء عراق در پیامی هشدار آمیز برای سفیر آمریکا اعلام کرد که سیلی‌های بعدی در راه است.

در پی تهدیدات «تریسی جاکوبسون» سفیر جدید آمریکا در عراق، مبنی بر هدف قرار دادن مقاومت، علی الاسدی تاکید کرد: آمریکا یک کشور اشغالگر بوده و فقط زبان زور را می‌فهمد.

این مقام جنبش نجباء عراق با انتشار توییتی خطاب به سفیر آمریکا گفت: حواست را جمع کن و بدان که در روزهای آینده سیلی‌های بعدی ما بر صورتتان خواهد نشست و خواهید دید که حرف آخر را چه کسی می‌زند.

علی الاسدی در ادامه سیاستمداران عراقی را هم مورد خطاب قرار داده و اعلام کرد که آنها از حفاظت از حاکمیت و استقلال عراق غافل شده‌اند.

اخطار جنبش نجباء به سفیر آمریکا

پیش از این تریسی جاکوبسون که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا او را به عنوان سفیر جدید این کشور در عراق تعیین کرده، در جلسه استماع کمیته روابط خارجی سنای ایالات متحده درباره برنامه‌های مورد نظر خود در بغداد مدعی شد که تهدید اصلی برای ثبات و حاکمیت عراق «گروه‌های شبه نظامی» (مقاومت اسلامی) در این کشور هستند و او از همه ابزارهای آمریکا برای مقابله با این گروه‌ها استفاده خواهد کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم زیباترین دختران ایرانی ! / هم جذاب ترین هم خوش اندام ترین !