لامبورگینی وننو رودستر؛ رکورددار گران ترین خودروی جهان در حراج آنلاین


لامبورگینی وننو رودستر؛ رکورددار گران ترین خودروی جهان در حراج آنلاین

فروش یک دستگاه لامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۶ میلیون دلار رکورد معاملات خودرو در یک حراجی‌ آنلاین را شکست. لامبورگینی علاقه ویژه‌ای به تولید خودروهای نمادین و الهام‌بخش دارد و این محصولات را به تعداد بسیار کم عرضه می‌کند. وننو کوپه و رودستر جزو...

فروش یک دستگاه لامبورگینی وننو رودستر با قیمت ۶ میلیون دلار رکورد معاملات خودرو در یک حراجی‌ آنلاین را شکست.


لامبورگینی علاقه ویژه‌ای به تولید خودروهای نمادین و الهام‌بخش دارد و این محصولات را به تعداد بسیار کم عرضه می‌کند. وننو کوپه و رودستر جزو شاخص‌ترین این خودروها هستند که در دوران عرضه اونتادور معرفی شدند. ایتالیایی‌ها وننو رودستر را به شیوه‌ای بسیار جذاب معرفی کردند و اعلام نمودند تنها ۹ دستگاه از آن تولید می‌شود.

دومین وننو رودستری که خط تولید کارخانه را ترک کرده با قیمت ۶ میلیون دلار در یک حراجی آنلاین به فروش رفته است. نکته جالب اینکه خودروی موردبحث ۲ سال در یک نمایندگی در شهر دوبی قرار داشته و در آن زمان فروشنده قیمت ۹.۵ میلیون دلاری برای خودروی خود تعیین کرده بود. این نمایندگی سطح بالا که SBX کارز نام دارد می‌گوید وننو رودستر گران‌ترین خودروی فروخته شده به‌صورت آنلاین است. رکورددار قبلی یک دستگاه فراری لافراری آپرتا ۲۰۱۷ بوده که توسط همین نمایندگی با قیمت ۵.۳۶ میلیون دلار به فروش رسیده است.

محصول جذاب و منحصر به فرد لامبورگینی پیش از این در اختیار یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان سعودی بوده و کارکرد آن فقط حدود ۱۶۰۰ کیلومتر است. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی در این ابر خودرو ۷۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و باعث می‌شود وننو رودستر در عرض ۲.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۵۴ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

با اینکه ظاهر خاص وننو باعث شده همانند خودروهای مسابقه‌ای به نظر برسد اما این خودرو امکان تردد در معابر عمومی را دارد. خودروی موردبحث ما از رنگ بدنه مشکی مات با تریم فیبر کربن آشکار و عناصر سبز رنگ به همراه بال بزرگ عقب سود می‌برد. همین طرح رنگی در کابین نیز دیده می‌شود. همچنین تریم سبز رنگ روی صندلی‌ها، فرمان، داشبورد و کنسول مرکزی بکار رفته است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!