پویش نذر قربانی برگزار می شود


پویش نذر قربانی برگزار می شود

به گزارش رکنا از خوزستان؛ جمال شیبه بیان کرد: این پویش در راستای تحقق مفاهیم دینی و ترویج سنت حسنه قربانی و با هدف کمک به معیشت نیازمندان آغاز شده است. وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته...

به گزارش رکنا از خوزستان؛ جمال شیبه بیان کرد: این پویش در راستای تحقق مفاهیم دینی و ترویج سنت حسنه قربانی و با هدف کمک به معیشت نیازمندان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر خوزستان از عید قربان تا عید غدیر آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار خوزستانی هستند گفت: گوشت قربانی در کمترین زمان ممکن به دست خانواده‌های نیازمند به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار خواهد رسید.

شیبه با اشاره به اینکه هر شهرستان یک قربانگاه مرکزی با همکاری دامپزشکی و بهداشت تعیین کرده است افزود: همه نذورات نقدی و غیر نقدی در سراسر خوزستان طبق نیت خیران و نیازسنجی مددکاران توزیع می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: توزیع نذورات مردم استان از روز عید قربان آغاز می‌شود.

شیبه با بیان اینکه سال گذشته ارزش نذوراتی که مردم خیر و نیکوکار خوزستان در عید قربان به کمیته امداد تحویل دادند ۴۰ میلیارد ریال بود، افزود: این مبلغ به صورت نقدی و تحویل دام زنده یا گوشت قربانی بود که در میان نیازمندان توزیع شد و پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد افزایش مشارکت مردم در طرح نذر قربانی کمیته امداد استان خوزستان باشیم.

شیبه افزود: ۳۰۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند که برای دریافت گوشت قربانی اولویت‌بندی شدند و بر اساس میزان مبالغ دریافتی از این نذورات بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: مردم نیکوکار و خیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ صندوق امداد ولایت، در این نذر قربانی با هر توان مالی مشارکت داشته باشند


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / سحر دولتشاهی از جدایی نالید ! / همیشه زن دوم بود هم در رامبد هم در همایون !