جشنواره « قدم نورسیده» در لرستان برگزار می‌شود


جشنواره « قدم نورسیده» در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش رکنا از لرستان؛ اعظم روانشاد، در آئین رونمایی پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت با عنوان «قدم نورسیده» با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا بویژه شهید...

به گزارش رکنا از لرستان؛ اعظم روانشاد، در آئین رونمایی پوستر جشنواره ملی شعر طنز جمعیت با عنوان «قدم نورسیده» با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا بویژه شهید جمهور بتوانیم در راستای تبیین هر چه بهتر ارزش‎های انقلاب مؤثر گام برداریم.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر طنز جمعیت بیان کرد: این جشنواره از مجموعه طرح های قرارگاه شهید آوینی است و به دلیل این که قرارگاه آوینی از خدمات ارزشمند دولت سیزدهم می باشد،باید در اجرای این برنامه اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه ۳۳ برنامه شهرستانی و ۷ برنامه شاخص ذیل این قرارگاه در استان داریم که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد استان پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و مسئولان کشور و بحران‎های جمعیتی چند سال اخیر که در صدر مسائل فرهنگی اجتماعی کشور قرار دارد طرح اصلی این قرارگاه در استان در پایان را به موضوع جمعیت با زبان فرهنگ و هنر اختصاص دادیم.

روانشاد با یادآوری اینکه طی چند سال اخیر اقدامات شاخصی در حوزه فرهنگ و هنر برای موضوع جمعیت داشته ایم، ادامه داد: این موضوع در برنامه های مختلف تبیین شده و سال گذشته نیز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ارزیابی عملکرد این بخش، برتر شناخته شده و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه های مختلفی در زمینه جمعیت در دستور کار قرار دارد، افزود: هنرمندان همواره در تمامی مسائل فرهنگی هنری و اجتماعی همراه نظام بودند و با توجه به جایگاه ویژه ای که در جامعه و جریان سازی دارند می توانیم در حوزه جمعیت، خانواده و آسیب‎های اجتماعی نیز بیشترین بهره برداری را از این قشر جریان ساز و عملیاتی داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به برگزاری جشنواره« قدم نورسیده» اشاره کرد و گفت: این جشنواره یکی از فرصت‎هایی است که می‎توان از آن برای تعمیق فرصت فرزند آوری بهره برد.

مهدی زکی‌پور/ لرستان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارت های امروز همستر کمبت 30 خرداد 1403 چهارشنبه؛ پنج میلیون کوین