اطلاعیه پلیس در خصوص طرح عفاف و حجاب


اطلاعیه پلیس در خصوص طرح عفاف و حجاب

به گزارش رکنا : مهر در خبری نوشت:مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را...

به گزارش رکنا : مهر در خبری نوشت:مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه‌ای خبرِ منتشره در خصوص طرح نور ۲ و مصاحبه سردار رادان در فضای مجازی و سکوهای رسانه‌ای خارج از کشور را تکذیب و فاقد صحت دانست.

در این اطلاعیه آمده است:

در پیِ انتشار خبر با موضوع مصاحبه سردار رادان در خصوص اجرای طرح نور۲ در سواحل؛ به اطلاع هموطنان می‌رساند که خبرِ فوق جریان سازیِ رسانه‌ای از طرفِ شبکه‌هایِ معاندِ بوده و فاقدِ صحتِ خبری و رسانه‌ای است.

فرمانده انتظامی کل کشور امروز و در تداومِ گسترش ِ دیپلماسی ِ انتظامی در دیدار با تسوکادا تاماکی سفیر ژاپن در ایران بر توسعه و روابط دو جانبه و گسترش همکاری‌هایِ پلیسیِ دو کشور ایران و ژاپن به ویژه در عرصه مبارزه با مواد مخدر تاکید کردند.

در پایان این اطلاعیه آمده است که شهروندانِ عزیز اخبار و رویدادهایِ پلیسی را صرفاً از وب‌گاه خبرگزاری پلیس به آدرس: www.police.irو شبکه‌هایِ مجازیِ مرتبط دنبال کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!