چطوری سکه‌های بیشتری از همستر کمبات بگیریم؟ ترفندهایی که هر کسی نمی‌داند!


در این مطلب، سکه‌های همستر کمبات را بررسی می‌کنیم و در مورد استراتژی‌هایی که چگونه سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنید، به شما همه چیز را خواهیم گفت.

در چشم انداز در حال تحول ارزهای دیجیتال، روش‌های نوآورانه برای کسب دارایی‌های دیجیتال به سرعت در حال ظهور هستند و در این میان بازی‌های تلگرامی روز به روز در حال پیشرفت هستند. همستر کمبات یکی از جدیدترین موارد اضافه شده به بازی‌های تلگرام است که بازیکنان می‌توانند با ضربه زدن روزانه، سکه‌های کریپتو کسب کنند.

با توجه به موفقیت و رشد فوق‌العاده بازی‌های تلگرامی، ما شاهد هجوم سریع بازی‌های رمزنگاری تلگرام بوده‌ایم که هر یک از آنها به بازیکنان نوید ایردراپ بالقوه را می‌دهند. بازی همستر کمبات یک بازی مجازی بر بستر تلگرام با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال است که اخیرا بسیار محبوب شده و ماهیت جذاب این بازی همراه با وعده راه‌اندازی توکن و ایردراپ آینده در شبکه باز (TON)، میلیون ها بازیکن را به خود جذب کرده است. ترکیبی از گیم پلی ساده و جوایز بالقوه در دنیای واقعی، همستر کمبات را بسیار محبوب کرده است.

در این بازی، شما در نقش یک مدیر عامل همستر هستید که یک صرافی خیالی را اداره می‌کند. ماموریت شما رشد استارتاپ خود با سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه در زمینه‌های مختلفی مانند بازاریابی، مجوزها و محصولات جدید است. یکی از جنبه‌های اصلی بازی، ارز درون بازی است که به سکه‌های همستر کمبات معروف است.

بیشتر بخوانید: همستر کمبات چیست؟ همه چیز درباره همستر کمبات به زبان ساده

بازی تلگرامی همستر کمبات

چطور سکه‌های بیشتری از همستر کمبات بگیریم؟

استفاده از ویژگی Boost برای کسب سکه‌های بیشتر

در ویژگی Boost شما می‌توانید از چند راه سکه‌های بیشتری کسب کنید. مورد اول ارتقای سطح انرژی (Energy Limit) است که با شارژ شدن و ضربه زدن سکه‌های بیشتری به شما می‌دهد. شما می‌توانید با خرید سطح انرژی بیشتر (افزایش ظرفیت ۵۰۰ سکه‌ای) و سپس ضربه زدن، سکه‌های بیشتری داشته‌باشید.

مورد دوم ویژگی جالب مولتی تپ (Multitap) است که با خرید و ارتقای آن می‌توانید با هر بار ضربه زدن روی همستر، تعداد سکه‌های بیشتری به دست آورید؛ برای مثال با هر بار ضربه زدن روی همستر، ۹ سکه دریافت کنید.

دعوت از دوستان

علاوه بر اینکه با دعوت سه دوست می‌توانید ۲۵ هزار سکه دریافت کنید، برای خرید تعدادی از کارت‌‌های پربازده باید حتما دوستانی را دعوت کنید که امکان خرید آن کارت برای شما باز شود. همچنین برای بخش ترکیب روزانه (Daily Combo) که ۵ میلیون سکه جایزه می‌دهد، برخی از کارت‌ها نیاز به دعوت دوستان دارند. پس باید حتما دوستانی را دعوت کرده‌باشید تا بتوانید از این ویژگی استفاده کنید و سکه‌های خود را افزایش دهید.

همه چیز به همین جا ختم نمی شود، شما فرصت بیشتری برای کسب سکه‌های بیشتری از دوستان فعال خود در بازی دارید. شما حتی می‌توانید از تنها یک بازیکن فعال در تیم خود ۱۰۰۰۰۰ سکه و بالاتر کسب کنید.

فعالیت در بخش Earn

به سادگی بر روی Earn کلیک کنید، کارهای مختلفی را پیدا خواهید کرد که شامل پیوستن به کانال رسمی تلگرام و تکمیل وظایفی مانند دیدن فیلم‌های یوتیوبی کانال رسمی همستر کمبات برای کسب سکه های بیشتر است. همچنین می‌توانید با چک کردن روزانه این بخش سکه‌های بیشتری کسب کنید. ورود مداوم به بازی می‌تواند هر ده روز تا ۵ میلیون سکه برای شما به ارمغان بیاورد.

گرفتن جوایز ترکیب روزانه (Daily Combo)

ترکیب روزانه یکی از پرسودترین ویژگی‌های همستر کمبات است که جوایز روزانه را برای بازیکنان فعال ارائه می‌دهد. کارت‌های ترکیبی مجموعه‌ای از سه کارت هستند که روزانه در همستر کمبات به مدت ۲۴ ساعت منتشر می‌شوند و به بازیکنان ۵ میلیون سکه رایگان درون بازی می‌دهند. کارت‌های ترکیبی را می‌توانید در بخشMine بازی همستر کمبات در دسته‌های Markets، PR Team، Legal و Specials پیدا کنید.

بازیکنان می‌توانند با استفاده از سکه‌های بازی، کارت‌های مختلفی را خریداری کنند و یک مجموعه ترکیبی روزانه از سه کارت می‌تواند ۵ میلیون سکه رایگان درون بازی برای کاربر به ارمغان بیاورد. ویژگی ترکیب روزانه حداکثر ۳ تلاش در روز را امکان‌پذیر می کند که هر تلاش محدود به تعداد معینی حرکت است.

بخش ترکیب روزانه در همستر کمبات

یافتن کارت‌های ترکیبی شبیه به یافتن سوزن در انبار کاه است، زیرا به شانس بستگی دارد و ممکن است نیاز به خرج کردن مقدار بسیار زیادی سکه داشته‌باشید. در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی کارت‌های ترکیبی روزانه را به اشتراک می‌گذارند و به بازیکنان در یافتن کارت‌های مورد نظر و جلوگیری از اتلاف غیر ضروری سکه کمک می‌کنند. با این حال، مراقب منابع نامعتبر باشید و قبل از اعتماد به هر منبعی، تحقیق کنید.

چگونه می‌توان جوایز ترکیبی روزانه را گرفت؟

در برنامه همستر کمبات به تب Mine بروید و کارت‌های آن روز را در دسته‌های Markets، PR Team، Legal و Specials پیدا کنید و آن‌ها را خریداری کرده یا ارتقا دهید تا ۵ میلیون سکه خود را دریافت کنید.

گرفتن جایزه رمز روزانه (Daily Cipher)

رمز روزانه یک ویژگی هیجان‌انگیز جدید در همستر کمبات است که با استفاده از این ویژگی می‌توانید هر روز ۱ میلیون سکه با کشف یک کلمه با استفاده از کد مورس به دست آورید. کد مورس سیستمی از نقطه و خط تیره است که برای نمایش حروف و اعداد استفاده می‌شود. در بازی، کلمه روزانه را حدس می‌زنید و با ضربه زدن روی توالی‌های مشخصی از نقطه‌ها و خط تیره‌ها به کلمه صحیح و دریافت یک میلیون سکه می‌رسید

خواندن کد مورس

چگونه می‌توان جایزه رمز روزانه را گرفت؟

با سه بار ضربه زدن روی کادر «Earn per Tap» در صفحه اصلی شروع کنید. این کار پس‌زمینه نماد همستر شما را به رنگ قرمز تغییر می‌دهد و کادر «رمز روزانه» را نشان می‌دهد. عبارت روزانه را با استفاده از کد مورس وارد کنید. به عنوان مثال، عبارت “BTC” (Bitcoin) را به شرح زیر باید وارد کنید:

حرف B: …-

حرف T: –

حرف C: .-.-

هر حرفی که شما آن را وارد کنید، در صورت صحیح بودن روی صفحه ظاهر می‌شود و پیشرفت شما را تایید می‌کند. در غیر این صورت باید از اول شروع کنیم.

بخش رمز روزانه در همستر کمبات

خرید و ارتقای کارت‌های درون بازی

با اعلام اخیر توسعه‌دهندگان همستر کمبات مبنی بر اینکه سود در ساعت (Profit per Hour) بر موجودی سکه برای ایردراپ اولویت دارد، ارتقاء کارت‌های شما دیگر یک گزینه نیست، بلکه کار واجبی است که باید انجام دهید. به سادگی روی Mine کلیک کنید > به بخش کارت‌های قانونی و ویژه بروید تا کارت‌های مناسبی را با موجودی سکه‌های خود خریداری کنید. سعی کنید معادله را متعادل کنید. کارت‌ها را بخرید، سود خود را در هر ساعت افزایش دهید، اما برای احتیاط، مقداری سکه در موجودی خود ذخیره کنید.

نکاتی برای کسب سکه‌های بیشتر در همستر کمبات

ترکیب روزانه و رمز روزانه می‌تواند درآمد شما را در بازی افزایش دهد. علاوه بر این، نکات زیر را برای بهبود درآمد خود هنگام بازی همستر کمبات رعایت کنید:

مطلع باشید

کانال‌های شبکه‌های اجتماعی یا گروه‌های اختصاصی تلگرام را دنبال کنید تا از آخرین به روزرسانی‌ها در بخش ترکیب روزانه و رمز روزانه مطلع شوید. این فرایند تضمین می‌کند که شما دقیقا بدانید کدام کارت‌ها را خریده یا ارتقا دهید و کدام کد را روزانه وارد کنید.

سرمایه گذاری هوشمند

از سکه‌های بدست آمده از بخش رمز روزانه برای شرکت در بخش ترکیب روزانه ستفاده کنید. این استراتژی پاداش‌های روزانه شما را به حداکثر می‌رساند و تضمین می‌کند که به طور مداوم موجودی سکه‌های درون بازی خود را افزایش می‌دهید.

مشارکت مداوم

به طور منظم در هر دو فعالیت روزانه شرکت کنید. مشارکت مداوم کلیدی برای جمع‌یآوری ثروت قابل توجه در بازی و ارتقاء موقعیت شما در بازی است.

به‌روزرسانی‌های بازی

با تعامل با انجمن آنلاین همستر کمبات در تلگرام و سایر رسانه‌های اجتماعی، از هرگونه تغییر در مکانیک بازی یا ساختارهای جوایز مطلع باشید. تطبیق استراتژی‌های خود با این تغییرات تضمین می‌کند که همچنان به حداکثر رساندن درآمد خود ادامه دهید.

نگرانی‌های بالقوه‌ای که باید مراقب باشید

  • در مورد خطرات کسب درآمد در آینده محتاط باشید. باید بدانید که لزوما خرید کارت‌های متعدد بازدهی سود را تضمین نمی‌کند، بنابراین عاقلانه سرمایه گذاری کنید.
  • شرکت در برنامه‌های ترکیب روزانه و رمز روزانه به زمان و توجه مداوم نیاز دارد. زمان لازم را برای این فعالیت‌ها اختصاص دهید تا از دست دادن پاداش‌ها جلوگیری کنید.
  • هزینه و پس انداز سکه‌های خود را متعادل کنید.

سخن پایانی

همستر کمبات در چند ماه گذشته بسیار رشد کرده است و با برداشتن گام‌های بزرگ، آینده‌ی خوبی را برای بازیکنان فعال نشان می‌دهد. در حال حاضر، کاری که می‌توانید انجام دهید این است که کیف پول خود را به بازی وصل کنید و منتظر بمانید تا بالاخره لیست شود و تا آن زمان به جمع‌آوری سکه‌ها و همچنین ارتقای ماینرها، شرکت در ترکیب روزانه و کد رمز روزانه برای سکه‌های بیشتر ادامه دهید.

شما در بازی همستر کمبات تاکنون چند سکه به دست آورده‌اید؟

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!