آتش سوزی بزرگ در مجدیه تهران / آسمان تهران سیاه رنگ شد


آتش سوزی بزرگ در مجدیه تهران / آسمان تهران سیاه رنگ شد

به گزارش رکنا،جلال ملکی در گفت‌وگویی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار نگهداری از کالا در مجیدیه شمالی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. وی با...

به گزارش رکنا،جلال ملکی در گفت‌وگویی درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۶:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق در یک انبار نگهداری از کالا در مجیدیه شمالی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله چهار ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی، نردبام و... به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی یک طبقه قدیمی به مساحت حدود ۱۲۰ مترمربع بود که به انبار نگهداری از لوازم ساختمانی نظیر یونولیت، فوم، لوله پولیکا و ... بدل شده بود. جنس این مواد به‌گونه‌ای بود که دود زیادی تولید کرده و دود برخاسته از این حریق تا شعاع چند کلیومتری نیز قابل رویت بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: در داخل اتاق و حیاط ساختمان نیز مملو از لوازم ساختمانی بود و تمام این مواد کاملا شعله ور شده و با توجه به اینکه این ساختمان در بین چند ساختمان بلندمرتبه قرار داشت، احتمال سرایت به اماکن مجاور نیز وجود داشت. در این شرایط عوامل آتش‌نشانی از چند جهت اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و در گام نخست با استفاده از کف موفق به کنترل آتش و جلوگیری از گسترش آن شدند.

ملکی ادامه داد:‌ پس از آن هم عملیات اطفاء ادامه پیدا کرد و سرانجام آتش‌نشانان موفق به اطفاء کامل شعله‌های آتش در این ساختمان شده و پس از انجام عملیات لکه گیری و تخلیه دود در حوالی ساعت ۱۸ با تحویل محل به مالکان و عوامل انتظامی به ماموریت خود خاتمه دادند.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت و تنها خسارات مالی سنگین برجای گذاشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پاسخ به سوالات پر تکرار ایردراپ همستر