آغاز ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون ویژه متقاضیان نمایندگی و کارگزاری بیمه


پژوهشکده بیمه ثبت نام از داوطلبان کلاس های آمادگی آزمون را به منظور ارتقای سطح آمادگی متقاضیان اخذ پروانه نمایندگی و کارگزاری بیمه اعلام...

آغاز ثبت نام کلاس های آمادگی آزمون ویژه متقاضیان نمایندگی و کارگزاری بیمه

پژوهشکده بیمه ثبت نام از داوطلبان کلاس های آمادگی آزمون را به منظور ارتقای سطح آمادگی متقاضیان اخذ پروانه نمایندگی و کارگزاری بیمه اعلام کرد.
روابط عمومی پژوهشکده بیمه اعلام کرد: این پژوهشکده در راستای اجرای مصوبه شماره 39ه95 مورخ 10؍11؍1395 هیات عامل بیمه مرکزی جهموری اسلامی ایران مبنی بر اجرای آزمونهای مصوب شورای عالی بیمه و با هدف افزایش سطح آشنایی و آمادگی متقاضیان آزمون های یادشده، اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی آزمون نموده است .
بر پایه این گزارش، برای هر آزمون دو نوبت کلاس آمادگی پیش بینی شده است که زمان برگزاری این کلاس ها هفته منتهی به هر آزمون خواهد بود . همچنین منبع این آزمون ها کتاب جامع آموزش بیمه است که ویرایش جدید آن با عنوان "اصول، مقررات و رشته های بیمه" در دست انتشار می باشد.
بدینوسیله از کلیه متقاضیان و داوطلبین آزمون ها دعوت می شود جهت ثبت نام در کلاس های آمادگی آزمون ها به پرتال آموزش پژوهشکده بیمه به آدرس http://amoozesh.irc.ac.ir/IdeaPortal/Home مراجعه نمایند.




منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...