یادبودی از بلک کناری در اولین تصویر هنری فصل 6 سریال Arrow رونمایی شد


تولید محتوای هنری فصل جدید سریال Arrow از شبکه‌ی تلویزیونی CW با نمایش...
تولید محتوای هنری فصل جدید سریال Arrow از شبکه‌ی تلویزیونی CW با نمایش یادبودی از شخصیت کشته شده «بلک کناری» (Black Canary) آغاز شده است. در حالی که سریال The Flash پر از شخصیت‌های تندرو است، سریال Arrow پر از کمان‌گیرانی است که سریال نمی‌داند با آن‌ها چه کند. دنیای سریال Arrow همچنین سرشار از بلک...

تولید محتوای هنری فصل جدید سریال Arrow از شبکه‌ی تلویزیونی CW با نمایش یادبودی از شخصیت کشته شده «بلک کناری» (Black Canary) آغاز شده است.

در حالی که سریال The Flash پر از شخصیت‌های تندرو است، سریال Arrow پر از کمان‌گیرانی است که سریال نمی‌داند با آن‌ها چه کند. دنیای سریال Arrow همچنین سرشار از بلک کناری‌های متفاوت است. بعد از مرگ اولین قناری، سارا لنس، لارل لنس با تمرینات مداوم تلاش کرد تا جایگزین خواهرش شود.

پس از مدتی لارل به‌ آهستگی شروع به پیشرفت کرد و به شخصیت شبیه به آن چه در کتاب مصوری از او به یاد داریم نزدیک شد و با تشکر از سیسکو او حتی توانست به جیغ بلک کناری دست پیدا کند. متاسفانه خواهران لنس عادت بدی به مردن دارند. سارا بعد از مرگش به «وایت کناری» (White Canary) در سریال Legends of Tomorrow تبدیل شد و ردای لارل پس از مرگش به پارتیزان دیگری رسیده است و به پاس زحماتش برای شهر، مجسمه‌ای از او ساخت‌اند.

تهیه کننده اجرایی سریال Arrow، «مارک گوگنهایم» (Marc Guggenheim)، در توییتر اولین تصویر هنری از فصل جدید سریال را به اشتراک گذاشته است، که در آن یادبودی از بلک کناری دیده می‌شود.

یادبودی از بلک کناری در اولین تصویر هنری فصل 6 سریال Arrow رونمایی شد

البته لارل ممکن است تنها شخصیتی نباشد که نیاز به یادبود دارد. با توجه به پایان شوکه کننده فصل 5 سریال، اولیور ممکن است همراهان بیشتری را از دست داده باشد. به دلیل مثبت‌اندیشی اولیور در قسمت‌های اخیر، طرفداران این مجموعه امیدوارند که این اتفاق رخ نداده باشد.

نشان دادن لباس بلک کناری ممکن است به این معنا باشد که شخص دیگری می‌تواند آن را بپوشد. از طرفی آن فرد می‌تواند دینا یا «بلک سایرن» (Black Siren)، همزاد لارل از زمین دوم، باشد. دینا و بلک سایرن هر دو به شخصیت‌های دائمی در فصل 6 سریال تبدیل شده‌اند، پس شانس زیادی برای برگشت و رقابت این دو برای کسب جایگاه بلک کناری وجود دارد.

فصل جدید سریال Arrow از 12 اکتبر (20 مهر) از شبکه‌ CW پخش می‌شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
یادبودی از بلک کناری در اولین تصویر هنری فصل 6 سریال Arrow رونمایی شد