وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر ایران


با اعلام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف وام های این بانک از مبلغ 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافت.بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران به بانکی اجتماعی تبدیل می شود که جهت هم افزایی توان گروه های مختلف اقدام به پرداخت تسهیلات از محل منابع مردم می نماید.وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر...

با اعلام مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف وام های این بانک از مبلغ 15 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافت.بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران به بانکی اجتماعی تبدیل می شود که جهت هم افزایی توان گروه های مختلف اقدام به پرداخت تسهیلات از محل منابع مردم می نماید.وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر ایجاد رضایت مندی بیشتر بین مردم و مشتریان بانک می تواند هزینه های بانک را به نحو چشمگیری کاهش دهد.جزئیات بهره مندی از این طرح در ذیل بررسی می شود.

بانکداری اجتماعی چیست

بانکداری اجتماعی نوعی از بانکداری می باشد که در آن بانکداران به فکر منافع اقتصادی نیستند و هدفشان کمک به اقشار کم درآمد و محرومان جامعه،حفظ محیط زیست،ارتقای فرهنگ و سلامت جامعه و کاهای عام المنفعه می باشد.بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران که از ابتدای تاسیس نه به دلیل کسب منفعت بلکه به دلیل ترویج فرهنگ قرض الحسنه و گسترش بانکداری اسلامی تاسیس شد اقدام به اجرای این طرح در همین راستا می نماید.

وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر ایران
وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر ایران

بر این اساس بانک قرض الحسنه مهر ایران برای مشتریانی که در طرح بانکداری اجتماعی این بانک مشارکت دارند طبق سیاست های اعتباری تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات چهاردرصد با سود صفر پرداخت می کند.

مشخصات طرح:

حداقل دوره انتظار:3 ماه سود: صفر درصد کارمزد:4 درصد حداکثر مبلغ وام:30 میلیون تومان نیاز به سپرده گذاری:دارد تعداد اقساط به ازای هر ماه سپرده گذاری:3.9 قسط

برای دریافت مبلغ 30 میلیون تومان مشتری می تواند با معدل سازی به همین مبلغ وام خود را دریافت نماید.

مثال1:مشتری می تواند با سپرده گذاری به مبلغ 33میلیون تومان به مدت 6 ماه وام 30 میلیون تومانی با اقساط 24 ماهه و مبلغ هر قسط 1.363.000 دریافت نماید.

مثال2:مشتری می تواند با سپرده گذاری به مبلغ 31 میلیون تومان به مدت 12 ماه وام 30 میلیون تومانی با اقساط 48 ماهه و مبلغ هر قسط 680.000 تومان دریافت نماید.

مثال3:مشتری می تواند با سپرده گذاری به مبلغ 75 میلیون تومان به مدت 4 ماه وام 30 میلیون تومانی با اقساط 36 ماهه و مبلغ هر قسط 909.000 تومان دریافت نماید.

می توانید جهت آشنایی با نحوه محاسبه کارمزد وام های قرض الحسنه مطلب ایران بانکر با عنوان “نحوه محاسبه کارمزد وام های قرض الحسنه” را مطالعه نمایید.

آموزش بانکداری - بانک قرض الحسنه مهر ایران - بانکداری اجتماعی چیست - دریافت وام چهاردرصد - شرایط دریافت وام 30 میلیونی قرض الحسنه - وام 30 میلیونی - وام 30 میلیونی بدون سود - وام 30 میلیونی بدون سود بانک قرض الحسنه مهر ایران - وام فوری بدون سپرده - وام قرض الحسنه - وام چهاردرصد - کارمزد وام قرض الحسنه

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آجرهای قسط باعث فروریختن خانه‌ها خواهد شد