طنز / چگونه یک فصل فوق العاده را با نایب قهرمانی تمام کنیم!


ترول فوتبال – هر فصل را با قهرمانی یک تیم تمام می‌کنیم، گاهی آن تیم مدعی اصلی قهرمانی، گاهی مدعی فرعی قهرمانی و گاهی هم تونل نیایش را با موتور می‌آید و قهرمان می‌شود، گری لینکر را به خاک سیاه می‌نشاند! سلطنت بانوی پیر؛ در گوگل به دنبال آخرین تیمی که قبل از یوونتوس، قهرمان سری آ شد، گشتم و بعد مکالمه با رئیس شرکت گوگل فهمیدم، باید به...

طنز / چگونه یک فصل فوق العاده را با نایب قهرمانی تمام کنیم! sometime ساعت sometime | 1 بازدید | ۰ دیدگاه | توسط erfan moradian
طنز / چگونه یک فصل فوق العاده را با نایب قهرمانی تمام کنیم!

ترول فوتبال – هر فصل را با قهرمانی یک تیم تمام می‌کنیم، گاهی آن تیم مدعی اصلی قهرمانی، گاهی مدعی فرعی قهرمانی و گاهی هم تونل نیایش را با موتور می‌آید و قهرمان می‌شود، گری لینکر را به خاک سیاه می‌نشاند!

سلطنت بانوی پیر؛ در گوگل به دنبال آخرین تیمی که قبل از یوونتوس، قهرمان سری آ شد، گشتم و بعد مکالمه با رئیس شرکت گوگل فهمیدم، باید به دنبال مرجع قدیمی‌تر بروم!

در کتابخانه بزرگ شهر، نسخه‌ای کتاب خطی پیدا کردم که درباره مردانی از باشگاه اَسوچیاتزیونه کالچو میلان نوشته بود، آنها در زمان های دور، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند!

اما مطلب اصلی اینجاست که هیچکس اهمیتی به تیم نایب قهرمان نمی‌دهد حتی اگه سزاوار این توجه باشد، به همین خاطر آ.اس رم به چشم نیامد!

آ.اس رم بعد از ضعیف شدن اینتر میلان و آ.ث میلان برای کسب قهرمانی بلند شد ولی وقتی بانوی پیر را دید، دلش برایش سوخت و جای خودش و دارایی اش (بازیکنانش) را به او داد. ۸ نایب قهرمانی، در ۱۵ سال اخیر با امتیازهای قابل توجه و روند این ادامه با بازیکن های قرضی، او را به تیم دوم پایتخت تبدیل کرد!

حالا ادامه روند آ.اس رم در این فصل تقریبا غیرممکن است؛ چون محمد صلاح را در صلاحیت صحت عقل فروخت و بی‌سلاح شد یا توتی؛ گلادیاتور و فرمانده وفادار خودش را بالاخره بازنشست کرد!

اسپالتی (از خانواده اسپاگتی کبیر) حالا دیگر سرمربی رم نیست و رم توانایی آوردن سرمربی های سطح بالا اروپا مثل عنایتی را ندارد ولی به نظر من، غلامحسین پیروانی بهترین گزینه برای مربیگری تیم رم است، چون با دیدن ترکیب رم یاد حرف های غلامحسین خان افتادم که می‌فرماید: بِضاعتِ بازیکن ‌های ما همینه، این اولین بار هست که جوان‌های ما جلوی صدهزارتا تماشاگر قرار می‌گیره و خداکنه که اسیر تجربه‌ اون‌ها نشن،

از همه هوادارا که تو این همه سال نایب قهرمانی پشت ما بودن، ممنونم!

حمید معصومی نژاد – رم

Erfan Moradian

برچسب ها: آ اس رم , یوونتوس .

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای خودکشی دختر 19 ساله از روی پل پیرنیا شیراز