نام فیلم Flash رسما مشخص شد [کامیک کان 2017]


استودیو برادران وارنر در مراسم کامیک کان نام رسمی فیلم Flash را معرفی...
استودیو برادران وارنر در مراسم کامیک کان نام رسمی فیلم Flash را معرفی کرد. Flashpoint نام این فیلم اختصاصی از شخصیت فلش خواهد بود. استودیو برادران وارنر در سال گذشته با منتشر کردن فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice با کارگردانی «زک اسنایدر» (Zack Snyder) دنیای جهان توسعه یافته DC را به سینما...

استودیو برادران وارنر در مراسم کامیک کان نام رسمی فیلم Flash را معرفی کرد. Flashpoint نام این فیلم اختصاصی از شخصیت فلش خواهد بود.

استودیو برادران وارنر در سال گذشته با منتشر کردن فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice با کارگردانی «زک اسنایدر» (Zack Snyder) دنیای جهان توسعه یافته DC را به سینما آورد. این فیلم ادامه عنوان Man of Steel بود و بعد از آن فیلم‌های Suicide Squad به کارگردانی «دیوید آیر» (David Ayer) و Wonder Woman به کارگردانی «پتی جنکینز» (Patty Jenkins) به این دنیای توسعه یافته اضافه شدند. در پاییز امسال بهترین قهرمان‌های دنیا DC برای مبارزه با Steppenwolf و ارتش شیطانیش دور هم جمع می‌شوند، این قهرمانان عبارتند از سوپرمن، بتمن، واندر وومن، فلش، آکوا من و سایبورگ. بازیگری این نقش‌ها به ترتیب برعهده «هنری کاویل» (Henry Cavill)، «بن افلک» (Ben Affleck)، «گل گدوت» (Gal Gadot)، «ازرا میلر» (Ezra Miller)، «جیسون موموا» (Jason Momoa) و «ری فیشر» (Ray Fisher) است.

فیلم‌های بعدی جهان توسعه یافته DC به ترتیب Aquaman ،Justice League و Shazam خواهند بود. در اصل فیلم Flash قرار بود بعد از Justice League اکران شود، اما دو کارگردان این اثر، «ست گرهم اسمیت» (Seth Grahame-Smith) و «ریک فامایوا» (Rick Famuyiwa) از کارشان انصراف دادند. دلیل انصراف دادن آن‌ها جهت داستان فیلم بود، گویا استودیو برادران وارنر داستان خاصی را می‌خواهد بسازد که کارگردانان با آن موافق نبودند. برای همین استودیو به اجبار ساخت این فیلم را به تاخیر انداخت.

امروز در مراسم کامیک کان سن دیگو، استودیو برادران وارنر از لوگو فیلم Flash با نام Flashpoint را رونمایی کرد. با این کار مشخص شد که آن‌ها قصد دارند اقتباسی از کتاب مصوری با همین نام که در سال 2011 منتشر شد را بسازند.

قرار دادن شخصیت فلش در دنیای کتاب مصور Flashpoint برای اولین فیلم از این شخصیت تصمیم جالبی به نظر می‌رسد. برای کسانی که داستان کتاب مصور Flashpoint نمی‌دانند باید بگویم که در این داستان شخصیت فلش در زمان سفر کرده و به گذشته رفته تا از مرگ مادرش توسط Reverse-Flash جلوگیری کند و با انجام این کار تاریخ را تغییر داد. در این زمان شخصیت سوپرمن توسط دولت دستگیر شده و بروس وین به جای پدر و مادرش به قتل رسیده است، آکوا من و واندر وومن به همراه ارتششان بر ضد یکدیگر در جدال‌اند، نبردی که می‌تواند باعث نابودی جهان شود.

از آن جایی که بروس وین (بتمن) به جای خانوادش به قتل رسید، مادرش بر اثر مرگ پسرش دیوانه شد و تبدیل به شخصیت جوکر شد. پدر بروس، توماس وین هم بتمن شد. این فیلم می‌تواند باعث شود که «لارن کوهان» (Lauren Cohan) و «جفری دین مورگان» (Jeffrey Dean Morgan) بازیگران نقش مارتا و توماس وین که در فیلم Batman V Superman نقش‌آفرینی داشتند، در فیلم Flash نیز نقش‌آفرینی کنند. خود جفری دین مورگان قبلا بیان کرده بود که حاضر است در این نقش بازی کند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
نام فیلم Flash رسما مشخص شد [کامیک کان 2017]